Over ons

FullSizeRender (1)
(Links: Anne, rechts: Carmen)

a7ce8bc42224ccec3990baddae6fc0ecMijn naam is Anne en ik ben 17 jaar oud. Op school sta ik bekend als het meisje dat altijd wel iets te vertellen heeft (ik kan heel erg goed praten :’)). Verder sta ik er bekend om dat ik altijd een mening klaar heb en erg geïnteresseerd ben in Amerika (de VS). Ik zou er graag later willen wonen, alhoewel ik niet durf te vliegen, dus dat wordt nog moeilijk! Twente, waar ik nu woon, is heel erg klein en normaal en het lijkt me leuk om de wereld verder te verkennen.

Ik houd heel erg veel van make-up, ook hier sta ik bekend om (wauw wat ben ik bekend!). Ik word vaak gevraagd om advies op het gebied van haar, make-up en kleding aan mijn vriendinnen te geven en dat vind ik erg leuk om te geven!

Verder houd ik natuurlijk ook van muziek, zoals jullie dat waarschijnlijk ook doen! Mijn grote idool is Michael Jackson, verder luister ik veel TOP-40 muziek (heet dat zo eigenlijk nog wel?). Ik ben veel te vinden op social media omdat ik erg geïnteresseerd ben in wat er in deze wereld gebeurt.

Ik hoop dat ik snel met jullie kennis kan maken op de site!

Liefs, Anne ♥

IMG_0994

Mijn naam is Carmen en ik ben geboren op 10 oktober 1998, wat me op dit moment 17 jaar maakt! Ik woon in Twente, ergens in het oosten van Nederland. Het is hier erg rustig en ik ben ook niet van plan hier nog erg lang te blijven… 😉

Er zijn verschillende dingen die mij dagelijks bezig kunnen houden. Een passie van mij is bijvoorbeeld muziek. Hier kan ik echt uren naar luisteren en je zult me dan ook vaak tegen komen met oordopjes in mijn oren! Mijn favoriete artiest is Justin Bieber (ik zie mijn vriendinnen hun ogen al rollen, haha.), maar ik houd ook van Jett Rebel (Pop & Rock), The Neighbourhood (Indierock), Coldplay (Alternatieve Rock) en James Bay (Indie Pop, Soul & Alternatieve Rock).

Iets anders wat ik graag doe is schrijven! (Goh, Carmen, waarom zou je anders deze blog zijn begonnen?) Al jaren schrijf ik verhalen en ik kan dan ook niet wachten om mijn liefde voor schrijven met jullie te delen via mijn artikelen.

3 thoughts on “Over ons

Geef een reactie

