Mijn favoriete make-upproducten van dit moment!

Hoi!

AA1
Bron: Anne

In mijn eerste artikel ga ik jullie wat vertellen over mijn favoriete make-upproducten van het moment. Dit zijn tevens de producten die ik het meeste gebruik. Ik gebruik de meeste producten dagelijks, met sommige producten wissel ik af. Omdat ik deze producten al heel erg lang gebruik, zullen sommige producten er niet meer zo nieuw uit zien. Veel plezier met lezen!

AA2(Nivea Men Aftershave Balsem in Sensitive, Maybelline Dream Fresh BB Cream in Light, Etos Skin Hydrating Foundation in Ivory)

Ik begin met de basisproducten. De primer die ik op dit moment het meest gebruik is de Nivea Men Aftershave Balsem in Sensitive. Ja, ook ik heb deze gekocht op aanraden van NikkieTutorials. Ik moest in het begin even wennen aan de geur en de structuur van dit product, maar hij werkt serieus geweldig als primer! Verder gebruik ik deze BB Cream van Maybelline en deze Foundation van de Etos! Ik mix deze twee ook vaak afhankelijk van hoe mijn huid er uit ziet op de die dag.

AA3
(Hema Eyeshadow Base, Etos Full Coverage Concealer Stick in Ivory, Catrice All Matt Plus in 027 Rosy Beige, Essence All About Matt! Fixing Compact Powder)

Nadat ik primer en BB cream of foundation heb aangebracht, ga ik verder met concealer. Ik gebruik op het moment deze coverstick van de Etos die prima werkt. Ik poeder het vaak af met deze Catrice compact powder, maar ik gebruik de laatste tijd ook vaak deze compact powder van Essence. Als ik oogschaduw aanbreng (dat is bijna elke dag het geval) gebruik ik deze eyeshadow base van de Hema.

AA4
(Urban Decay Naked 3, Catrice Made To Stay Highlighter Pen in 030 Eye Need!, MUA Spring Break)

Over oogschaduw gesproken… Hier zie je mijn meeste geliefde palettes van het moment. De Naked 3 van Urban Decay is mijn favoriet! Ook gebruik ik die van MUA vaak omdat deze net weer wat andere tinten heeft dan de Naked 3. De highlighter pen gebruik ik vaak op mijn waterlijn, waar hij trouwens uitzonderlijk goed op blijft zitten!

AA5
(Yves Rocher Volume Vertige Mascara, Catrice Calligraph Ultra Slim Eyeliner Pen, Catrice Absolute Matt Eyeshadow Palette in 010 Eyes Wide Matt, Maybelline BROWdrama in Dark Brown)

Ik wil even zeggen dat deze Yves Rocher mascara de allerbeste ooit is! Ik heb best moeilijker wimpers, maar dit is de eerste echte mascara die ook echt een fatsoenlijk resultaat geeft! Als ik eyeliner gebruik, wat ik overigens niet vaak doe, gebruik ik deze eyeliner pen van Catrice. Verder teken ik mijn wenkbrauwen altijd bij met dit palette van Catrice en breng ik ze in model met deze wenkbrauwgel.

AA6
(Catrice Highlighting Powder in C01 Flagg The Union Jack, Catrice Multi Colour Blush in 060 Strawberry Frappucino, Catrice Matt Bronzer in C01 Brave Bronze)

En dan, het favoriete deel van mijn make-uproutine, de highlighter, blush en bronzer! Ik heb deze highligher van Catrice laatst herontdekt in mijn stash en wat is deze mooi! Deze blush is erg subtiel waardoor ik hem graag pak. De bronzer is een erg makkelijk product om mee te shapen, ik gebruik hem echt elke dag!

AA7
(Etos Glanzende Lippenbalsem, Catrice Infinite Shine Lip Gloss in 010 Nude Tritious, MAC GIDDY)

Ten slotte favoriete lipproducten. Zoals je ziet zijn ze allemaal erg nude/lichtroze omdat ik deze kleur gewoon erg mooi vind! Helaas is mijn MAC lippenstift bijna op, het wordt snel tijd voor een nieuwe!

Dit is dus mijn favoriete make-up van het moment. Als je een uitgebreide review wil zien van één (of meerdere) van deze producten, laat dan even een reactie achter!

Liefs, Anne ♥

2

Geef een reactie

