Liebster Award

Hoi!

Wij zijn genomineerd voor de Liebster Award door Wieteke!

De Liebster Award is een award voor opkomende blogs. Diegene door wie je bent genomineerd heeft een aantal vragen voor je die je moet beantwoorden. Zelf moet je ook vragen opstellen voor de door jou genomineerde blog(s). Hierdoor leer je de blogger(s) achter een blog beter kennen. Leuk!

2

De vragen die Wieteke voor ons heeft opgesteld:

1. Waarom ben je gaan bloggen?
Anne: Ik lees eigenlijk heel erg graag blogs van anderen. Zelf bloggen leek me ook eigenlijk wel leuk! Toen Carmen zei dat zij het ook leuk zou vinden om te bloggen, zijn we ermee begonnen!
Carmen: Het bloggen had ik al een hele lange tijd in mijn hoofd. Vaak dacht ik, ‘goh, laat ik eens een blog of youtube kanaal beginnen’, maar dan kwam het er nooit van. Totdat ik het er een keer met Anne over had. Wat bleek? Anne wou ook graag een blog beginnen! En
zo kwamen we met het idee om samen een blog op te zetten.

2. Waar houd je je mee bezig als je niet blogt?
Anne: Naast het bloggen doe ik ook aan handbal (ik ben helemaal niet goed :’)). Verder besteed ik veel tijd aan school, het lezen van andere blogs en het bekijken van filmpjes op YouTube.
Carmen: De laatste tijd ben ik erg actief op creatief vlak. Ik kleur en puzzel af en toe en vind schrijven ook heel leuk. Daarnaast heb ik een baan bij de Lucardi (juwelier) waarin ik in het weekend vaak te vinden ben. Verder ga ik natuurlijk uit en vind ik het leuk om met vriendinnen af te spreken.

3. Wie heeft de grootste invloed op je gehad?
Anne: Mijn ouders!
Carmen: Mijn moeder, zeker weten.

4. Wat vind je leuk aan bloggen?
Anne: Ik vind het leuk om mijn ideeën te delen met jullie en er (positieve) feedback op te krijgen.
CarmenWat ik leuk vind aan bloggen is dat het me bezig houdt en het me een goed gevoel geeft om weer een artikel online te kunnen zetten. Ook de reacties lezen vind ik erg leuk!

5. Wat vind je niet leuk aan bloggen? (Wees eerlijk!)      
Anne: Ik vind het moeilijk om te beginnen met het schrijven van een artikel. Als ik eenmaal bezig ben vind ik het erg leuk, maar ik stel het vaak uit!
Carmen: Onderwerpen bedenken. Als ik eenmaal iets heb dan ga ik er helemaal in op, maar het bedenken van een onderwerp kan veel tijd gaan kosten, vooral als je even geen inspiratie hebt.

6. Wat laat je hardop lachen?    
Anne: Ik kan erg lachen om grappen van andere mensen, mijn vrienden en familie. Ook vind ik comedians heel erg grappig en kan ik erg lachen om films.
Carmen: Televisieprogramma’s op Comedy Central en mijn vriendinnen.

7. Wat is je favoriete boek?    
Anne: Ik lees eigenlijk nooit boeken haha!
Carmen: Oh, dit vind ik zo’n moeilijke vraag. The Perks Of Being A Wallflower vond ik erg mooi, maar ook Land Of The Living en de Pretty Little Liars serie zijn super.

 8. Wat is je favoriete quote?                
Anne: “The greatest education in the world is watching the masters at work” (door Michael Jackson)
Carmen: ”We get addicted to the things that take away the pain.”

9. Wat is je favoriete vorm van sociale media?      
Anne: Ik ben verslaafd aan Instagram en Snapchat
Carmen: Facebook

10. Wat zijn je 3 toekomstige doelen?        
Anne: Vaker op tijd komen :’), zelfverzekerder zijn en uiteindelijk doen wat ik het allerliefste doe.
Carmen: Afvallen, minder op mijn telefoon zitten en meer aandacht geven aan de mensen om me heen.

11. Wat is je favoriete film of tv-show?                  
Anne: Mijn favoriete films zijn ’50 First Dates’ en ‘The Last Song’, mijn favoriete tv-programma’s zijn ‘The Voice’, ‘HNTM'(of ANTM) en ‘Wie is de Mol?’
Carmen: CSI en That 70s Show zijn mijn favoriete tv-programma’s en mijn favoriete films zijn Intouchables, Karate Kid, the Host en nog zó veel meer! 

 

Vragen door ons opgesteld:
1. Wat vind je het leukst aan bloggen?
2. Wat is je grootste angst?
3. Op welk artikel dat je hebt geschreven ben jij het trotst?
4. Wanneer heb je voor het laatst heel hard gelachen en waarom?
5. Welke muziek trekt jou het meest aan?
6. Wat is jou lievelingsdier?
7. Ben je meer een prater of een luisteraar?
8. Op welke zij lig je het liefst?
9. Waar zou je graag goed in willen zijn?
10. Wat is jou beste eigenschap?
11. Welke film kun je wel 100 keer achter elkaar bekijken?

De blogs die wij nomineren zijn With love, from S. en  Flashing Beauty Queens

Liefs,
Anne en Carmen

2

One thought on “Liebster Award

  1. Lief dat jullie mij nomineren! Hier zijn de antwoorden:

    1. Wat vind je het leukst aan bloggen?
    Dat het mijn hobby is dat ik elke dag kan uitvoeren, dat ik zoveel bijleer, leuke tekstjes kan schijven, foto’s kan nemen, … en nog veel meer!

    2. Wat is je grootste angst?
    Grote spinnen!

    3. Op welk artikel dat je hebt geschreven ben jij het trotst?
    Het artikel waarin ik vertel dat ik er na 5 jaar voor kies om terug single te zijn en mijn relatie stop zette.
    Ik had nooit gedacht dat ik dat zou durven schrijven, maar het hielp me echt!

    4. Wanneer heb je voor het laatst heel hard gelachen en waarom?
    Als ik met mijn vriendinnen op stap ging! Mijn vriendinnen zijn echt de leukste vriendinnen die je je maar kan inbeelden! ❤

    5. Welke muziek trekt jou het meest aan?
    Jazz muziek en de commerciële muziek van op de radio!

    6. Wat is jou lievelingsdier?
    Een katje!

    7. Ben je meer een prater of een luisteraar?
    Beiden, soms kan ik echt niet stoppen met praten, maar ik ben ook een zeer goede luisteraar.
    Mijn vrienden weten dat ze altijd bij mij terecht kunnen!

    8. Op welke zij lig je het liefst?
    Rechter zij 🙂

    9. Waar zou je graag goed in willen zijn?
    Zingen! 😀 haha, ik doe het zo graag maar het is niet altijd even mooi gezongen!

    10. Wat is jou beste eigenschap?
    Ik lach altijd! 🙂

    11. Welke film kun je wel 100 keer achter elkaar bekijken?
    Under the tuscan sun! ❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

