Mijn Skivakantie 2016

Hoi!

Ik ben vorig weekend op skivakantie geweest naar Oostenrijk. Ik wil jullie daar graag wat over vertellen! Ik ben van vrijdag middag tot dinsdag geweest, een lang weekend dus.

DIGITAL CAMERA
Bron: Anne

Dit was het uitzicht dat ik had als ik op straat stond voor het pension waar we in sliepen. Prachtig! Het zonnetjes schijnt, we hebben het hele weekend lekker weer gehad!

DIGITAL CAMERA

Er lag, zoals je kunt zien, voldoende sneeuw.

DIGITAL CAMERA

Oostenrijk is erg mooi. Voldoende sneeuw, lekker weer (vooral rond deze tijd van het jaar), een groot skigebied en gezellige dorpen waar je lekker wat kunt eten.

DIGITAL CAMERA

Eten hebben we ook heel veel gedaan. Hier zie je de steak die ik heb gehad. Dit was bij Hotel Peter in Saalbach. Als je daar in de buurt bent is het zeker een aanrader. Zorg er ook voor dat jij, of iemand anders waar je mee bent, de welbekende ‘Felsensteak’ eet. Kijk er niet van op dat het hele restaurant de ‘Wiener Walz’ zingt als gastheer ‘Peter’ je steak bereid. (Voor een voorproefje klik hier)

DIGITAL CAMERA

Ze hebben hier ook hele lekkere toetjes! ☻ (Coupe Dänemark)

DIGITAL CAMERA

Ook hebben we vaak ergens gezeten om koffie met wat lekkers erbij te nemen. Hier schreven we kaartjes aan het thuisfront.

DIGITAL CAMERA

Hier nog een foto van het uitzicht vanuit een berghutje midden op de piste, waar we wat zaten te eten. Deze keer, maandag, was het wat minder goed weer. We hebben deze dag heel veel geskied!

DIGITAL CAMERA

Natuurlijk kon ik het ook niet laten om nog even langs de DM te gaan. Ik heb hier 3 make-upproducten gekocht en wat zijn ze mooi! Volgens mij is het zo dat in Duitsland en ook Oostenrijk de Catrice en Essence producten eerder in de schappen liggen. Hierdoor vond ik het extra leuk om even bij deze schappen te kijken!

DIGITAL CAMERA

Toen moesten we helaas al weer gaan. Ik heb een hele leuke, maar ook vermoeiende vakantie gehad. Ik wacht nu al weer op de volgende skivakantie! ♥

Liefs, Anne

2

Geef een reactie

