And the Grammy goes to…

Zoals je misschien wel hebt gemerkt, werden van maandag op dinsdag nacht de Grammy’s uitgereikt! De grammy’s waren in Los Angeles en er kwamen, zoals gewoonlijk, een heleboel celebs op af! Wat zagen ze er allemaal mooi uit. In dit artikel ga ik mijn mening geven over een aantal outfits. Kijk je met me mee?

 

Demi Lovato

Demi Lovato heb ik altijd al een prachtige vrouw gevonden! Haar haar en make-up zitten op deze foto ook echt heel mooi, maar van haar outfit ben ik wat minder onder de indruk. Het jasje met de diepe decolleté en de schoenen zijn mooi, maar de rok is zelf niet zo mijn smaak.
[RATE: 7]

Joy Villa

Mijn eerste reactie: WOW. Dit is een erg.. heftige foto. Gewaagd dat ze dit aandoet. Ikzelf vind de jurk wel mooi, maar zou hem niet snel aandoen, omdat hij te bloot is. De groene nagellak op haar tenen vind ik dan wel weer gaaf, maar aan de andere kant steken haar tenen uit haar schoenen waardoor het weer een no-go wordt. [RATE: 6]

Selena Gomez

Wauw, wat is Selena Gomez toch een mooie vrouw. Haar haar, haar make-up, haar sieraden, haar jurk.. Alles past bij elkaar. Het enige minpuntje aan haar outfit is de ring. Daar houd ik niet zo van. [RATE: 9]

Taylor Swift

Van heel veel mensen heb ik gehoord dat ze deze outfit niet mooi vinden, maar zelf ben ik het daar niet mee eens. Het is misschien geen gala-jurk, maar kijk eens goed naar de details: de schoenen, haar ketting, de ring, haar nagellak. Het past allemaal bij elkaar! [RATE: 8]

La Dencia

Tja. Je moet ervan houden. En ik houd er niet van, helaas. Ik vind het geen outfit voor de Grammy’s. Misschien meer iets voor een avondje bankhangen. Daar vind ik deze onesie zeer geschikt voor! [RATE: 4]

Ellie Goulding

Ellie ziet er écht heel mooi uit. De jurk staat haar goed, haar make-up en haar zijn mooi en de sieraden goed gematcht! [RATE: 8,5]

Jaxon en Justin Bieber

Ik zou mezelf niet zijn als ik Justin Bieber hier niet tussen zou zetten! Mijn god, wat zag hij er goed uit. Samen met zijn broertje Jaxon is hij naar de Grammy’s gekomen. Ik vind het leuk dat de outfits op elkaar zijn aangepast. En ja, laten we even eerlijk zijn: Justin ziet er echt goed uit! [RATE: 10]

Big Sean

Big Sean ziet er goed uit in pak! Ik vind het een erg mooi pak, alleen de schoenen vind ik een minpuntje. [RATE:9]

Wiz Khalifa

Als je het hebt over swag, dan heb je het over Wiz Khalifa! Wat een gave outfit heeft hij hier aan! Echt helemaal mijn ding. [RATE: 9]

Drake

Het idee is leuk, maar de uitkomst iets minder. Ik vind de kleuren en stoffen op de een of andere manier niet bij elkaar passen. Gelukkig maakt zijn smile nog veel goed! [RATE: 5]

Zo, dit waren ze alweer! Heb jij de Grammy’s gezien? En wat vind jij van de outfits? Laat het weten in de comments hieronder!

– Carmen
OFL 

 

Geef een reactie

