Catrice Professional Contouring Palette

Hoi!

Vandaag wil ik graag een product reviewen, dat ik heb gekocht in Oostenrijk. (Als je meer over mijn vakantie wilt weten klik dan hier)

AAA

Het gaat om dit palette van Catrice. De Catrice Prime and Fine Professional Contouring Palette. Ik heb hem in de kleur 010 Ashy Radiance. Hij is te koop bij de Kruidvat voor €4,95.

11

Zo ziet dit palette er ‘van de binnenkant’ uit. Toen ik hem zag liggen in de winkel vond ik hem heel erg mooi en wilde ik hem graag uitproberen! Ik vind de verpakking ook erg leuk én handig!

12

Op de achterkant staat ook hoe je het beste dit kunt aanbrengen. Dit is erg handig als je niet zo goed weet hoe je dit doet! Ook zie je hier de ingrediënten.

111

Als ik beide kleuren swatch, zien ze er zo uit. Links zie je de highlighter en rechts de bronzer. Ik had veel moeite met het aanbrengen van de highlighter omdat hij vrij weinig pigment heeft. De bronzer daarentegen is wél goed gepigmenteerd.

13

Ik ga het nu uittesten. Bij het aanbrengen gebruik ik deze ‘Van Brush’ van de Kruidvat voor de highlighter en de ‘Contour Blusher brush’ van de Hema voor de bronzer.

01

Dit is het resultaat! Ik vind de bronzer erg mooi. De highlighter vind ik wat minder, zoals ik al opmerkte bij het swatchen is de pigmentatie niet zo heel erg goed. Ik hou persoonlijk van een best opvallende highlighter. Houd jij meer van een wat subtielere highlighter, dan is deze perfect!

Mijn eindoordeel is dat ik het een heel erg leuk palette vind. Ik vind de bronzer heel erg mooi alleen de highlighter wat minder. Als je houdt van een subtiele highlighter dan is dit wel echt mooi voor jou!

Liefs, Anne

2

Geef een reactie

