Haarinspiratie!

005

Hoi!

Vandaag laat ik jullie hele leuke haarstijlen zien met mijn Flip-In Hair extensions. Neem snel een kijkje!

 

 

 

 

Vorig jaar heb ik iets heel leuks gekocht op de Huishoudbeurs: de Flip-In Hair extension. Vandaag wil ik jullie laten zien welke leuke haarstijlen je hiermee gemakkelijk kunt maken!

001

Je kunt als eerste een bandana, haarband of eventueel een klein sjaaltje in je haar doen. Dit is vooral leuk in de lente en de zomer, maar kan nu ook heel goed. Je kunt het zo girly of stoer maken als jij wilt.

005

De halve knot, dit was (en is nog steeds eingelijk) zo’n grote trend. Ik vind dit een hele makkelijke en leuke haarstijl. Ook hiermee kun je veel variëren; je kunt hem hoog en laag dragen, of heel netjes of juist messy.

002

Deze is vooral hele schattige haarstijl. Ik heb hier aan één kant een vlecht een beetje ingevlochten. Het lijkt op het eerste gezicht heel moeilijk maar het is eigenlijk heel makkelijk!

003

Voor deze haarstijl heb ik de vlecht van de vorige haarstijl gebruikt. Ik heb een lage knot gemaakt en dit vlechtje maakt deze haarstijl net iets spannender. Ik vind het persoonlijk het mooiste als deze haarstijl een beetje messy is, maar als je hem perfect strak wil hebben, kan dat natuurlijk ook!

004

Dan deze laatste haarstijl. Dit is een ‘schuine staart’, naar de zijkant dus. Mijn lok heb ik gedraaid, vastgezet met een speldje en nog een beetje losgetrokken zodat het wat groter werd!

Als je naar de Huishoudbeurs gaat, dan zou ik zeker kijken bij de stand van Hairworkxx. Hier heb ik mijn Flip-In Hair extension vandaan en het is écht super makkelijk in gebruik. (Hier zie je hoe makkelijk je de extensions in doet!) Je kunt ze ook bij één van de verkooppunten bij salons bij jou in de buurt kopen. Als je meer informatie wilt, klik dan hier.

HHbeurs

Fijne zondag!

Liefs, Anne

2

One thought on “Haarinspiratie!

Geef een reactie

