Tutorial: Mua Spring Break Palette

44r

Hoi!

Vandaag heb ik Carmen’s ogen opgemaakt met het Spring Break Palette van MUA! Het is een superleuke, frisse ooglook voor naar school of lekker een dagje shoppen.

 

 

 

Dit is de eerste keer dat we zo iets doen, dus we hopen dat jullie het leuk vinden!

o 2e

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt. Van boven naar beneden: MUA Spring Break Palette, Hema Eyeshadow Base, Essence Lash Princess Mascara.

11111

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt. Ik zal telkens het nummer bij de foto zetten.

0 1e

Hier zit er alleen maar een oogschaduwbasis op het oog van Carmen.

212

Ik breng een neutrale kleur (nummer 1) aan als een soort basis, zodat ik de rest van de oogschaduw daarna goed kan vervagen.

21

Hierna zet ik de arcadeboog met een iets donkere matte bruine kleur (nummer 2) aan. Dit geeft iets meer diepte in het oog. Ik zorg ervoor dat de oogschaduw een kleine ‘wing’ aan het uiteinde heeft. Dit vind ik altijd erg chique staan.

631

Om nog wat meer diepte te creëren breng ik de donkerpaarse kleur (nummer 3) in de buitenste ooghoek, in een V vorm aan. Ik breng ook wat extra kleur aan op het ooglid. Dit is een subtiele roze kleur met een glans (nummer 4). Ik breng deze nat aan, wat betekent dat ik eerst het kwastje wat nat heb gemaakt en vervolgens de oogschaduw heb aangebracht. Deze breng ik vanaf de binnenste ooghoek tot ongeveer het midden van het bewegend ooglid aan.

963

Ik vervaag deze kleuren allemaal goed en breng nog een highlighter aan (nummer 5) in de het aller binnenste deel van de binnenste ooghoek en onder het uiteinde van de wenkbrauw.

789

Ten slotte breng ik een subtiele laag mascara alleen op de bovenste wimpers aan en de ooglook is klaar!

44r

Dit is de uiteindelijke look geworden! Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad en dat jullie het snel gaan uitproberen! Dit oogschaduw palette is helaas niet meer te koop bij de kruidvat (misschien nog wel in andere drogisterijen/winkels). Je kunt natuurlijk wel vergelijkbare oogschaduws gebruiken (bijvoorbeeld deze van Essence of Catrice). De mascara is te koop bij de Kruidvat voor €3,39 en de oogschaduwbasis is te koop bij de Hema voor €3,50.

Fijn weekend!

Liefs, Anne

2

Geef een reactie

