Make-upproduct van de week!

sleek 02

Hoi,

Ik heb laatst op YouTube een hele leuke ‘challenge’ gezien, waarin iemand producten uit haar make-upcollectie, die ze nooit gebruikt, voor een hele week ging gebruiken (Ik weet helaas niet meer bij wie ik dit heb gezien)

Hier heb ik een variant op bedacht: Make-upproduct van de week! Ik laat jullie elke maandagochtend een make-upproduct zien dat ik de hele week wil gaan gebruiken. Het doel hiervan is dat ik niet altijd dezelfde make-upproducten gebruik, maar ook eens wat anders pak!

sleek 02

Ik heb dit palette van Sleek MakeUp gehaald bij de huishoudbeurs. Ik heb hem nog nooit gebruikt en wil mezelf daarom ook verplichten om dit palette de hele week uit te proberen en dus te gebruiken. Jullie horen volgende week maandag of het is gelukt. Dan zal ik ook het nieuwe Make-upproduct van de week laten zien!

Sleek 03

Hier zie je hoe het palette er van binnen uitziet. Ik heb het palette in de kleur Storm, deze is o.a. op de site van TheMakeUpSpot en Make-UpMusthaves te koop!

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien. Ik wens jullie een fijne week toe!

Liefs, Anne

2

 

Geef een reactie

