Make-upproduct van de week!

MVDW 02

Hoi,

Vorige week heb ik voor de eerste keer een Make-upproduct van de week! gedaan. Ik heb geprobeerd de hele week het Sleek palette in de kleur Storm te gebruiken. (Hier zie je de volledige blogpost van vorige week)

 

 

Hoe is het gegaan?

Ik heb heel erg mijn best gedaan om dit palette de hele week te gebruiken. Helaas kwam ik er op maandag al achter dat het palette voornamelijk uit vrij donkere kleuren bestond. Ook zaten er vrij veel blauw- en groentinten in het palette. Normaal draag ook nooit van dat soort kleuren. Daarom heb ik een beetje gesmokkeld en vaak mijn eigen gezichtshighlighter ook in de ooglooks gebruikt!

Het nieuwe Make-upproduct van de week!

MVDW 01

Het nieuwe Make-upproduct van de week! is deze mono oogschaduw van essence. Ik heb hem denk ik zo’n 3 jaar geleden gekocht en toen gebruikte ik hem ook heel erg vaak. De laatste paar jaar ben ik het product eigenlijk een soort van ‘vergeten’. Ik heb hem al heel erg lang niet meer gebruikt en wil hier graag verandering in brengen!

MVDW 03

Ik heb deze oogschaduw in de kleur 01 chill out en hij heeft een shimmer effect, zoals je kunt zien. Ik heb hem dus voor ongeveer 3 jaar terug gehaald, daarom is hij in deze vorm niet meer verkrijgbaar. Essence heeft wel een vergelijkbare oogschaduw, om die te zien klik je hier.

MVDW 02

Je kunt aan de binnenkant ook wel zien dat ik hem (voorheen) al redelijk vaak heb gebruikt. Ik vind het een hele mooie oogschaduw en kan niet wachten om hem de hele week te gaan gebruiken.

LET OP!

WOENSDAG ÉN VRIJDAG KOMEN ER GÉÉN BLOGPOSTS ONLINE OMDAT WIJ ALLEBEI PROEFWERKWEEK HEBBEN!

Fijne week!

Liefs, Anne

2

 

 

Geef een reactie

