Mijn beautywishlist maart 2016!

Glow Kit

Hoi,

Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik op mijn wishlist heb staan. Ik vind het altijd leuk om dit soort lijstjes voor mezelf (in mijn hoofd) te maken, zodat ik weet naar welke producten ik wil kijken als ik een keer bij een drogisterij of parfumerie kom.

 

Uiteindelijk eindig ik vaak niet met het product, omdat ik of weer iets nieuws heb gekocht of een goedkopere ‘dupe’ heb gevonden (er staan altijd high-end producten op mijn wishlist :’)!!). Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien!

Bron

MAC Faux. Ik heb deze onlangs als eens geprobeerd en ik vind deze zo ontzettend mooi! Het is echt een soort ‘my lips but better’ kleur en daar houd ik zelf echt heel erg van!

  

Bron

Too Faced Peanut Butter And Jelly. Dit is iets, wat ik echt GEWELDIG vind (ook omdat ik erg van Peanut Butter houd). Dit nieuwe palette van Too Faced heeft hele mooie kleuren én de verpakking is super cute!

Bron

Too Faced Cocoa Contour. Ook dit contourpalette van Too Faced is geweldig mooi. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Too Faced nog nooit heb geprobeerd of gebruikt, maar volgens vele is de kwaliteit erg goed. Ikzelf vind de verpakkingen altijd super mooi en de palettes die ze hebben bevatten super mooie kleuren!

 

Bron

Anastasia Beverly Hills Brow Definer. Dit product zie ik heel erg vaak op instagram voorbij komen. Volgens veel mensen is dit hét potlood voor de perfecte wenkbrauwen. Het ziet er in ieder geval heel erg mooi uit!

Glow Kit

Bron

Anastasia Beverly Hills Glow Kit Gleam. Dit is alles wat ik nodig heb in mijn leven.

True Match™ Lumi Cushion Foundation N2 Classic Ivory - Foundation Makeup

Bron

L’Oréal Paris True Match Lumi Cushion Foundation. Dit lijkt mij zo’n fijne foundation. Dit is een systeem waarbij er foundation in een soort van sponsje zit (in de verpakking). Om de foundation op te pakken ga je met je eigen makeupspons of kwast op het sponsje in de verpakking voor een subtiel en natuurlijk effect. Dit lijkt me zo leuk om uit te proberen of het echt werk!

null

Bron

NARS Orgasm. Dé bekende blush van NARS in de kleur orgasm. Deze mooie roze blush met gouden glitters erin lijkt me perfect en ik wil daarom ook heel graag hebben!

Bron

Ariana Grande Frankie. Als laatste deze geur van Ariana Grande. Mijn Ari van Ariana Grande is voor 2 weken geleden opgeraakt, en omdat Ari zo lekker is wil ik ook Frankie graag ruiken. Deze verpakking vind ik wat minder leuk dan de roze verpakking met de witte pompon van Ari, maar ik ben erg benieuwd naar de geur!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat ik jullie inspiratie heb gegeven voor je volgende beauty-aankoop!

Liefs,

Anne

2

Geef een reactie

