Make-upproduct van de week! #3

KIKO 03

Hoi,

Dit is alweer de derde keer dat ik jullie een Make-upproduct van de week! laat zien. Als je wilt weten wat dit precies inhoudt, klik dan hier.

 

 

 

 

 

Hoe is het gegaan?

Vorige week heb ik de hele week een mono oogschaduw van essence gebruikt (zie hier de blogpost van vorige week). Ik heb me hier eigenlijk wel netjes aan gehouden. Ik gebruikte hem vaak als highlighter voor mijn binnenste ooghoek of onder mijn wenkbrauwbot. Dit beviel me eigenlijk wel! ☺

Het nieuwe make-upproduct van de week! 

KIKO 01

Het nieuwe Make-upproduct van de week! is deze keer een blush. Het is de moondust blush van Kiko Milano dit ik voor een paar maanden terug in Amsterdam heb gekocht. Ik ben gek op deze blush maar ik merk dat ik steeds vaker een andere pak. Ik wil hem graag vaker gebruiken en daarom is dit het Make-upproduct van de week!

KIKO 02

Ik heb deze blush in de kleur 01 Mysterious Pink en het was van een limited edition. Hij is dus niet meer te koop. Op de achterkant (foto) zie je in verschillende talen ‘gebakken blush‘ staan. Het verschil tussen een gebakken blush en een normale blush is, dat een gebakken blush als het ware 3D uit het doosje komt (dat kun je wel zien op de volgende foto’s) en een normale blush plat in het doosje zit.

KIKO 03

Hier kun je al een beetje zien dat de blush 3D is en dus niet plat in het doosje zit. De blush heeft een beetje een wirwar van kleuren door elkaar heen, wat het erg mooi maakt om te zien. De kleuren die door elkaar heen gemixt zijn; roze, donkerroze, licht bruin/taupe en goud. Er zit ook een gouden glans met glitters over de gehele blush heen.

KIKO 04.png

Als laatste zie je hier nog een close up van de blush. Ook op deze foto kun je goed zien dat deze blush 3D is en je kunt alle kleuren die de blush bevat goed zien. Ik vind deze blush erg mooi en bijzonder en zie er naar uit om hem de hele week te gebruiken!

Fijne week!

Liefs, Anne

2

 

 

Geef een reactie

