Make-upproduct van de week! #4

20160321_074852-1

Hoi,

Vandaag alweer de 4e keer dat ik een Make-upproduct van de week! aan jullie laat zien. Als je wilt weten wat dit precies inhoudt, klik dan hier.

 

 

 

 

Hoe is het gegaan?

Vorige week heb ik een blush van kiko de hele week gebruikt, als je dit wilt zien klik dan hier.Hier heb ik me elke dag eigenlijk wel aan gehouden. Het is een fijne blush die eigenlijk wel bij élke look paste die ik maakte. Ik ben er erg tevreden over en ga hem sowieso vaker gebruiken!

Het nieuwe Make-upproduct van de week!

20160321_074852-1

Dit palette van Catrice is mijn nieuwe Make-upproductvan de week! Ik gebruik dit palette niet voor mijn oogschaduw maar voor mijn wenkbrauwen. Je kunt zelf wel goed zien welke twee kleuren ik daarvoor het meest gebruik. Dit is mijn Make-upproduct van de week! Omdat ik de laatste tijd heel vaak mijn wenkbrauwen oversla in mijn make-up routine. Ik heb best donkere wenkbrauwen van mezelf en heb dan geen zin of tijd om ze bij te werken!

20160321_074917-1

Dit is trouwens het Absolute Matt palette van Catrice in de kleur 010 Eyes Wide Matt. Ik heb dit palette al best wel lang en gebruikte eerst de kleuren als oogschaduw. Je kunt ook wel zien dat ik hem al erg lang heb want hij valt al uit elkaar! 😂

20160321_074937-2

Ik heb heel veel zin om mijn wenkbrauwen elke dag te gaan doen, want ik vind het er toch wel erg leuk uitzien!

Ik wens jullie een hele fijne week!

Liefs, Anne

2

 

 

Geef een reactie

