Make-upproduct van de week! #5

MVDW 5

Hoi,

Deze week is alweer de 5e keer dat ik een Make-upproduct van de week! doe. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden, ik in ieder geval wel. ☺ Ik zet elke week een make-upproduct in het zonnetje door hem de hele week te gaan gebruiken. Als je precies wilt weten wat dit inhoudt, klik dan hier.

Hoe is het gegaan?

Vorige week ging ik de hele week mijn wenkbrauwen bijtekenen, het palette dat ik daarvoor gebruikte was het Absolute Matt Eyeshadow Palette van Catrice. Voor het hele artikel, klik hier. Dit is mij eigenlijk heel erg goed bevallen. Ik vond het erg leuk om elke dag mijn wenkbrauwen bij te tekenen. Ik ga dus zeker veel vaker mijn wenkbrauwen bijtekenen want ik heb ook gemerkt dat het eigenlijk ook heel snel kan. (Ik was voorheen altijd te lui om mijn wenkbrauwen te tekenen omdat ik het te lang vond duren!)

Het nieuwe Make-upproduct van de week!

MVDW 5

Deze week zijn het twee producten! De bovenste is de High Glow Mineral Highlighting Powder van Catrice en de onderste is de Made To Stay Highlighter Pen van Catrice. Ik vind deze producten beide erg fijn en ik denk dat ze gecombineerd ook een hele mooie glowy look geven. De highlighter pen gebruik ik in mijn waterlijn en in mijn binnenste ooghoek. De highlighting powder gebruik ik als gezichtshighlighter op het hoogste punt van mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauw! Zoals ik al zei vind ik dit hele fijne en mooie producten, alleen vind ik het jammer dat de tekst op de verpakking (vooral bij de highlighting powder) er heel snel af gaat en dat de verpakkingen van Catrice over het algemeen bij mij heel snel kapot gaan.

MVDW 05

Ik heb de Highlighting Powder in de kleur 010 Light Infusion en de Highlighter Pen in de kleur 030 Eye Need! Ik kijk er erg naar uit om deze producten te gebruiken om er mooie ‘lentelooks‘ mee te maken, aangezien ik al lente kriebels heb!

MVDW 04.png

Als laatste nog een indruk van hoe de producten er écht uitzien. Ik vind de Highlighting Powder super mooi. Het kan een subtiele of een heftige glans afgeven, het ligt er aan hoe je hem aanbrengt. Als ik de Highlighter Pen in mijn waterlijn gebruik, lijk ik altijd veel wakkerder en zie ik er veel frisser uit!

Bedankt voor het lezen en ik wens jullie een fijne week!

Liefs, Anne

2

Geef een reactie

