Opgemaakt / jan-feb-mar 2016

20160331

Hoi,

De laatste paar maanden heb ik een heleboel producten opgemaakt. Ik laat jullie zien welke producten dat zijn en vertel er ook bij wat ik er van vond!

 

 

Deze producten heb ik allemaal opgemaakt in de maanden Januari-Februari- Maart. Ik heb natuurlijk wel meerdere dingen opgemaakt, maar die heb ik weggegooid of waren niet interessant genoeg. Veel plezier met lezen!

Opgemaakt 01

Als eerste heb ik een deodorant van Dove opgemaakt, de sensitive variant. Hij ruikt erg lekker en het is gewoon een prima deodorant. Verder heb ik ook een body lotion van Victoria’s Secret opgemaakt in de geur Amber Romance. Deze ruikt echt super lekker, zeker een aanrader!

Opgemaakt 02

Ik heb de Colgate MaxFresh ActiClean tandpasta opgemaakt. Ik vind het bij tandpasta altijd wel belangrijk dat hij lekker smaakt en deze tandpasta smaakte helaas niet lekker. Ook heb ik de Bach Rescue Cream opgemaakt. Deze gebruikte ik altijd als ik last had van droge plekjes. Deze crème is super fijn!

Opgemaakt 03

Ik heb de Nivea Micellair Water voor de droge of gevoelige huid ook opgemaakt. Top product! Verwijdert make-uprestjes goed en irriteert de huid niet. En ik heb mijn dagelijkse (of eigenlijk nachtelijkse) nachtcrème van Nivea opgemaakt, ook voor de gevoelige huid. Heel erg fijn, hier heb ik al een back-up van staan!

Opgemaakt 04

Natuurlijk heb ik ook nog wat make-up opgemaakt! Als eerste de Stay All Day Concealer van essence. Hier ben ik wel tevreden over, hij is erg mooi om mijn wallen mee te camoufleren. En ik heb ook de Full Coverage Concealer Stick van de Etos opgemaakt. Helaas is deze niet zo full coverage als het zegt, ik vond hem namelijk niet erg veel dekking geven. Het is wel een redelijke concealer voor onder de ogen.

Opgemaakt 05

Deze producten zijn uitgedroogd of hebben niet meer een fris geurtje, wat vaak betekent dat het niet meer goed is. Als eerste de Catrice Calligraph Ultra Slim Eyeliner Pen. Dit is echt een hele zwarte eyeliner, met een erg dun puntje. Het enige nadeel is dat na een tijdje het puntje wat minder scherp wordt, omdat ik hem al zo vaak heb gebruikt. Dan nog 2 mascara’s: de Maybelline The Colossal Volum’ Express Waterproof en de Maybelline The Falsies Volum’ Express Waterproof. Allebei prima mascara’s, ik heb ze vaak gebruikt!

Opgemaakt 06

Als laatste heb ik nog een super lekkere geurkaars van de Action opgemaakt. Er stond niet duidelijk een merk op. Het was in de geur Vanille en hij was écht heel lekker. Ik heb hem in 3 avonden volgens mij opgebrand! Zeker een aanrader dus als je van vanille-geuren houdt.

Dit zijn de producten die ik heb opgemaakt in de maanden Januari, Februari en Maart. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Heb je verder nog vragen over bepaalde producten, stel ze dan gerust.

Liefs, Anne

2

 

Geef een reactie

