Make-upproduct van de week! #6

Essence 01

Goedemorgen!

Dit is alweer de 6e keer (pfoe) dat ik een Make-upproduct van de week! laat zien.  Hierbij zet ik elke week een make-upproduct in het zonnetje door het de hele week te gebruiken. Als je precies wilt weten hoe dit werkt, lees dan even dit!

 

 

Hoe is het gegaan?

Vorige week heb ik de hele week met een glowy gezicht rondgelopen! Ik heb namelijk twee highlighters de hele week gedragen. Voor de blogpost van vorige week, klik dan hier. Het is me erg goed bevallen. Omdat het vorige week beter weer werd, vond ik het leuk om mijn make-upproduct een beetje aan te passen aan het weer. Dit leverde vele mooie resultaten op! Ik ga dus zeker véél vaker highlighter gebruiken, omdat het zo zomers staat!

Het nieuwe Make-upproduct van de week!

Essence 02

Ook deze week probeer ik weer een beetje aan het lente-thema te voldoen. Ik ben heel erg blij dat het eindelijk weer wat warmer wordt buiten, daar wil ik graag mijn make-uplook aan aanpassen! Deze week is mijn Make-upproduct van de week! daarom dit palette van essence. Het All About Sunrise palette om precies te zijn. Wat een geweldig mooi palette is dit! Ik gebruikte hem stiekem al best vaak en ik vind het erg leuk om hem deze week de hele week te dragen! Helaas is dit palette niet meer verkrijgbaar, maar er zijn wel vergelijkbare palettes te koop. Bijvoorbeeld van NYCRimmel LondonMaybelline New YorkL’Oréal Paris of essence.

Essence 03

Essence heeft ook nog een naam gegeven aan dit palette, namelijk 03 sunrise. Ook vertellen ze op de achterkant iets over het palette.

Essence 04

Zoals je op deze foto kunt zien heb ik dit palette al best vaak gebruikt haha. Maar het is zo’n mooi palette. Vooral de witte highlighter en de gouden kleur. Prachtig!

Ik ga proberen aan jullie alle oogschaduwlooks te laten zien die ik met dit palette heb gemaakt. Voeg ons daarom toe op snapchat zodat je elke dag mijn oogschaduwlook kunt zien! Onze snapchat is oflofficial.

Bedankt voor het lezen en een fijne week!

Liefs, Anne

2

2 thoughts on “Make-upproduct van de week! #6

Geef een reactie

