Online Shoppen?!

Online shoppen, wie doet het niet? Het is makkelijk, snel én je hoeft er niet snel voor naar de winkel! Ook ik heb de afgelopen dagen op een heleboel kledingsites gezeten en wil met jullie de leukste sites/kledingartikelen delen.

Ten eerste zocht ik al heel lang naar een bomberjack, en ja hoor, eindelijk heb ik er een! Ik wou er graag een met patches en heb drie hele gave gevonden.

bomberjack-black-pfDe link voor dit bomberjack vind je hier
Afbeelding 2 van OVERSIZED BOMBERJACK MET PATCHES van Zara
De link voor dit bomberjack vind je hier
De link voor dit bomberjack vind je hier

Dit zijn mijn drie favoriete bomberjacks die ik online heb gevonden. De eerste is van modemusthaves.com en yes, dit bomberjack heb ik zeker aangeschaft! Ik heb hem ook al binnen gekregen. Omdat het een pre-order was duurde het een paar dagen maar dat vond ik niet erg. Het is een erg stoer bomberjack en eerst vond ik hem erg dun, maar als je hem aan hebt is hij lekker warm.
Het tweede bomberjack is van de Zara en dit is tevens mijn minst favoriet. Ook is hij op dit moment niet aanwezig in de webshop.
Het derde bomberjack wou ik eerst halen via ivyfashion.nl, maar hij was niet aanwezig en na een maand wachten besloot ik om het eerste bomberjack te halen. Ik weet wel dat hij als het goed is binnenkort weer in de webshop is! Anders zou je het altijd via de andere link kunnen proberen. (Bij de webshop in de link is hij alleen wel 5 euro duurder) Hij is er trouwens ook in het donkergroen!

Genoeg over bomberjacks. We gaan verder met mijn favoriete webshops.
Natuurlijk staat Zara dan toch wel bovenaan mijn lijstje. Ik shop hier het meest online (nu moet je niet aan wekelijks shoppen denken hoor!) Deze week heb ik een broek daar besteld (I LOVE THEIR PANTS) en een tas, maar omdat die veel te groot is ruil ik die helaas.

Een andere webshop die ik érg leuk vind is colourfulrebel.com. Hier heb ik nog nooit iets besteld maar het bomberjack dat ze daar hadden (oepsie, maar bomberjacks zijn gewoon geweldig) stond op mijn wishlist. Hier heb je een linkje naar het stoere bomberjack.Ook vind ik deze stijl kleding (de boef-shirts en de rebel-truien) fantastisch!

Mijn laatste favoriete webshop, dit kun je eigenlijk geen webshop noemen, is een app. De naam van de app is FashionChick en op deze app kun je allemaal verschillende kledingstukken vinden. De kleding die hierop staat is niet van de app zelf maar linkt je door naar de site waar je het kunt bestellen. Op deze manier ben ik ook achter mijn vette bomberjack gekomen! Het is erg leuk om een kijkje op deze app te nemen als je op iemand wacht of als je pauze hebt op school.

Dit was mijn artikel alweer! Houd jij ook zo van online shoppen? Laat me dan je favoriete site of je nieuwste aankoop weten in de reacties hieronder!

-CARMEN
2

 

 

 

One thought on “Online Shoppen?!

Geef een reactie

