Mijn favoriete nagellakje!

Nagellak 01Ik probeer de laatste tijd vaker nagellak te dragen, omdat ik (samen met mijn zusje en moeder) een hele boel nagellak heb. Ik droeg voorheen bijna nooit nagellak omdat ik daar helemaal geen geduld voor heb. Omdat ik dus zoveel nagellak heb, vond ik het wel eens de moeite waard om te proberen vaker nagellak te dragen. Ik laat jullie zien welk nagellakje ik de laatste tijd vaak draag!

Vooraf wil ik jullie even vertellen dat ik niet zo goed ben met nagellak. Op de foto’s zul je daarom ook zien dat ik een beetje ‘buiten de lijntjes’ ben gegaan. Ik heb het meeste kunnen corrigeren met remover, maar helaas niet alles. ☺

Nagellak 02

Het nagellakje dat ik de laatste tijd veel draag is deze van Catrice. Dit is een nude kleurtje die heel licht neigt naar roze/paars. Het is een koele kleur. Ik draag hem vooral vaak omdat hij snel droogt, lekker subtiel is en makkelijk aan te brengen!

Nagellak 03

Het is van een Limited Edition van Catrice, de Nude Purism collectie. Ik heb hem in de kleur C01 Taupe-Less. Het is al weer een tijdje geleden dat deze collectie in de winkel was. Helaas is dit lakje dus een Limited Edition. Ik heb dit lakje namelijk al zo vaak gebruikt dat hij bijna op is! Er zijn wel vergelijkbare lakjes verkrijgbaar, bijvoorbeeld van essenceNYCSally HansenANNY en ARTDECO.

Nagellak 04

Verder wil ik jullie nog even twee geweldige producten laten zien die mijn nagellakleven hebben veranderd. Als eerste deze DRY+SHINE drops van p2. Deze doe je over je net gelakte nagels heen en je nagels zijn meteen droog! Perfect voor dames als ik, die ook erg ongeduldig zijn met nagellak. De druppels van dit merk zijn alleen te kopen in Duitse drogisterijen. Alternatieven zijn van HemaOPI en Bourjois.

Nagellak 05

Dan deze pen van Trind, de Soft Cuticle Pen. Dit is een pen die een soort van olie bevat voor op je nagelriemen en rondom je nagel (ik smeer het ook altijd op wondjes). Dit werkt echt geweldig. Ik vind het altijd met olie in zo’n nagellakpotje, dat je hele handen er onder zitten. Hierbij is dat niet zo. Hier kun je deze pen bestellen!

Wat is jullie favoriete nagellakkleur? En welk merk vinden jullie fijn? Laat het weten in de comments!

Fijn weekend!

Liefs, Anne

2

 

 

4 thoughts on “Mijn favoriete nagellakje!

Geef een reactie

