Grime bij de Musical!

Grime 01

Er is al een tijdje niets meer op de blog gekomen. Daarvoor is natuurlijk een goede reden, want Carmen en ik deden mee met de musical van onze school! Nou ja, Carmen stond ook echt op het podium en ik deed de grime (en het haar van sommige meisjes)! :’) Ik laat jullie vandaag de creaties zien die ik heb gemaakt op de meisjes die dus écht op het podium stonden bij de musical!

 

Disclaimer: Alle meisjes die op de foto staan hebben toestemming gegeven om hier op de blog te komen.

Voor degene die geïnteresseerd zijn. De musical is vooral gebaseerd op de liedjes van de band Queen, hier omheen is een (zelfbedachte) verhaallijn gemaakt. Voor de grime was er ook niet echt een thema. Er waren wat meisjes van de geheime dienst, die moesten wel strak en een beetje ‘gemeen-achtig’ worden opgemaakt. Voor de rest kon ik gewoon mijn gang gaan! (En ik ben ook helemaal losgegaan op Carmen!!)

De musical duurde drie dagen maar ik heb maar heel weinig foto’s gemaakt van de meisjes die ik heb opgemaakt, want ik was het eigenlijk een beetje vergeten! 

Grime 02

Ik moet zeggen dat ik hier best wel een beetje trots op ben. Ik heb de bovenste helft van het haar ingevlochten en de onderste helft los laten hangen. Het hielp ook wel mee dat dit meisje prachtig haar heeft!

Grime 03   Grime 04

Bij dit meisje heb ik haar én make-up gedaan. Een redelijk subtiele ooglook met donkerblauwe lippen! Het haar in een heftige scheiding gedaan waarbij ik één kant heb getoupeerd en de andere kant heb ingevlochten!

Grime 05

Hier zie je een driedubbele winged eyeliner. Onder het oog een witte eyeliner met wing. Op het oog zelf een paarse én zwarte eyeliner met een wing die parallel loopt aan de witte winged eyeliner!

En dan als laatste *tromgeroffel* CARMEN

Grime 06 Grime 01

Grime 07

Deze oogschaduwlook van Carmen (bovenste twee foto’s) is geïnspireerd op de make-uplook die Mascha  op Jiami ooit heeft uitgevoerd. Voor die foto klik dan hier!

Grime 08

En het haar van Carmen heb ik aan de voorkant goed getoupeerd zodat het daar hoger werd. Ik heb daarnaast aan beide kanten een pluk haar aan de voorkant bij haar gezicht net boven haar  oor naar achteren gladgekamd. Dit gaf wel een heel leuk effect! (Er is helaas geen foto van de voorkant van haar haar)

Grime 10  Grime 09

En nu hetgeen waar ik het meest enthousiast over ben! Carmen’s laatste ooglook die ik heb gemaakt. Pff hij is echt goed gelukt en in het echt was het nog veel mooier!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien! Ik heb in ieder geval een hele leuke en gezellige tijd gehad deze week!

Vinden jullie het goed gelukt?

Liefs, Anne

2

 

 

 

2 thoughts on “Grime bij de Musical!

Geef een reactie

