Make-uptrends Voorjaar 2016

Hoi, ik ga jullie vandaag iets vertellen over de trends op het gebied van make-up voor het voorjaar van 2016. Ben je ook zo excited voor de warme periode die ons tegemoetkomt en kun je ook niet wachten om te gaan experimenten met (nieuwe) make-up? Lees dan snel verder!

 

Cute Pink

Nail 01

789

Pink 01

Naked3look 4

Bron

Bron

Roze is natuurlijk een hele leuke lente kleur! Je kunt deze kleur dragen op je nagels, maar ook als oogschaduw of lippenstift! Zelf ben ik helemaal gek op de kleur roze en daarom draag ik deze kleur ook vaak. Het geeft vaak een frisse uitstraling, perfect voor de lente!

Highlighter on fleek

MVDW 04

Bron

Bron

Bron

Glow Kit

Highlighter, het favoriete make-upproduct van elk beautymeisje. Deze lente is highlighter hipper dan ooit! Op social media (youtube/instagram) vind je de prachtigste foto’s en filmpjes van meisjes die hun ‘gehighlighte‘ gezicht tonen én je precies vertellen hoe je zelf ook zo’n mooie glow maakt.

I’m blue da ba dee

Bron

Bron

Bron

Bron

Blauw wordt dé kleur van dit (voor)jaar. Het is al veel gespot op de catwalks en ook zie ik deze kleur veel op instagram terugkomen. Ik vind instagram altijd wel een leuke plek om nieuwe make-uptrends te vinden. Daarom volg ik daar de leukste make-upmerken en beautybloggers.

Volg jij ons al op instagram? @ourfabulouslifeofficial

Graphic Eyeliner

Grime 09

Bron

Eyeliner 01

Bron

Bron

Eyeliner blijft leuk. Voor veel mensen blijft het moeilijk om de perfecte wing te maken (ook voor mij) maar als het eenmaal gelukt is, is het resultaat prachtig! Je kunt voor een natural lijntje gaan, een winged eyeliner of een graphic eyeliner (voor de mensen die goed zijn in het zetten van eyeliner). Een graphic eyeliner is een eyeliner die net wat spannender is (Zie de eerste 2 eyeliner foto’s)

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op hebben gedaan en dat jullie er nu elke dag lente-proof uitzien met deze tips!

Fijne week nog!

Liefs, Anne

2

2 thoughts on “Make-uptrends Voorjaar 2016

Geef een reactie

