Roze haar?!

Roze haar leek me altijd al leuk om te proberen. Ik vind het altijd zo leuk staan bij celebrities en andere ‘hippe’ meiden op social media. Ik wilde het graag een keer zelf proberen!

 

 

Ik was laatst in Duitsland bij de Rosmann en daar heb ik een haarkleurspoeling (is dit wel een woord) meegenomen. Hij was volgens mij maar €0.90 en ik heb hem dus in een roze/aubergine kleur gekocht. Toen ik vorige week mijn laatste lesdag op school had, besloot ik deze spoeling eens te gaan proberen. Ik heb foto’s gemaakt en laat jullie zien of het gelukt is mijn haar roze te krijgen!

005

Voordat ik mijn haar kleurde, zag het er zo uit van de achterkant. Het lijkt op deze foto iets donkerder dan dat het echt is. Ik hoop dat de roze kleur goed op mijn haar pakt!

Pink 03   Pink 04
Op het eerste plaatje (links) zie je de voorkant van het pakje van de spoeling. Het is van het merk Accent en ik heb de kleur 36 Aubergine. Op het tweede plaatje (rechts) zie je de achterkant van het pakje. Hier staat de gebruiksaanwijzing op en ook zie j ehier de ingrediënten.

Nu komt het moment van de waarheid. Ik ga de spoeling onder de douche als een shampoo aanbrengen, ik moet er volgens de verpakking voor zorgen dat ik alles goed verdeel over mijn haar. Ook staat op de verpakking dat ik het 5 tot 20 minuten moet laten intrekken. Hoe langer ik het laat in trekken des te intenser de kleur zou moeten worden. Let’s try!

Pink 052

En dit is het resultaat. Wat jammer! Ik had echt gehoopt dat ik wel duidelijk de roze kleur in mijn haar terug zou zien. Of in ieder geval een roze gloed over mijn haar zou krijgen. Als ik in het juiste licht sta, zie je een heel klein beetje een roze gloed over mijn haar. Helaas heeft de ‘verf’ niet goed gepakt, maar het was ook maar €0.90 dus ik had er ook niet zo hele veel meer van verwacht.

Wat vinden jullie van roze haar?

Liefs, Anne

2

 

 

5 thoughts on “Roze haar?!

Geef een reactie

