Mijn parfum-stash!

IMG_2798

Iedereen houdt van een lekker geurtje, en zo ik ook!

Het leek me dan ook leuk om mijn parfum-stash met jullie te delen.

 

Ik heb een aantal parfums en ik zal ze allemaal aan je laten zien! De meeste gebruik ik niet eens, omdat ik helemaal gewend ben aan mijn ‘standaard’ geurtjes. Ik begin op rang: van het minst lekkere geurtje dat ik heb naar het lekkerste geurtje!

IMG_2806.JPG
Het eerste geurtje waarmee ik begin heet Senuous en is van Estêe Lauder.

Dit parfum heb ik van een vriendin gekregen die hem zelf ook niet meer op deed.

Dit is mijn minst favoriete geurtje. Het is een sterke zoete en warme geur, een beetje te sterk naar mijn mening.
Ik heb de geur een keer gedragen en ik rook mezelf de hele dag. Doordat dit niet mijn geur is vond ik dat ik stonk. Ik voelde me ongemakkelijk en wou niet dat mensen te dichtbij kwamen. Vandaar dat ik deze waarschijnlijk ook niet meer ga dragen!

 

IMG_2811
De volgende parfum die ik aan jullie introduceer is ‘Sky Diamonds’ van de Dorall Collection.

Dit geurtje heb ik nog nooit gedragen. Ook deze heb ik van een vriendin gekregen (we deden een kleding-swap waarin we bijv ook parfum en nagellak ruilden, leuk idee om te doen met je vriendinnen!).

Toen ik net voor het eerst rook, kreeg ik meteen het Senseous-idee van Estêe Louder, maar toen ik wat parfum in de dop spoot en dat op liet drogen, werd de geur wat frisser. Het is een avondgeur en ik ga hem zeker nog een keer uitproberen!

IMG_2809.JPG

IMG_2807.JPG

 

De parfum op de afbeelding heeft -voor zover ik weet- geen naam. Het potje ziet er heel simpel uit en hier gaat het ook meer om de geur.

De vloeistof die in het flesje zit doet me denken aan het Burberry-geurtje (een eerder parfum die ik heb gehad) en aangezien dit een van mijn favo geurtjes vind ik deze geur ook best lekker! Het Burberry-geurtje is alleen wat warmer, dit geurtje is frisser en zou ik daarom dan ook eerder in de zomer dragen.

 

 

 

De linkerparfum die je op de afbeelding hiernaast ziet heeft -voor zover ik weet- geen naam. Ik heb hem ooit, toen ik een jaar of 13/14 was, bij de action gekocht. Het is een zoete, meisjes-achtige geur en ik heb hem vroeger ook veel gedragen. Nu draag ik hem (bijna) nooit.

De rechtergeur die je op de afbeelding ziet heet ‘Hurry Up’. Deze heb ik van een vriendin van me gekregen zo’n 3 jaar geleden. Dit is een lekkere frisse geur, anders dan de drie hier boven. Ik heb hem de afgelopen maanden niet gedragen, omdat dit meer een zomer-geur is. Maar de aankomende maanden zal ik deze zeker nog wel eens op doen.
IMG_2800.JPG

 

 

Dit geurtje heb ik gekocht op Ibiza! Het geurtje is van het merk Pacha Ibiza en heet ‘Clandestine’.

Dit is mijn dagelijkse geurtje. Deze doe ik op als ik naar school ga. Het is een zoet geurtje, maar niet overheersend. Ook het potje zag er eerst heel leuk uit, het had gouden kersjes aan de zijkant, maar die zijn er afgeknapt omdat ik dit geurtje altijd in mijn tas meeneem.

Als je ooit in Ibiza komt, zijn de geurtjes van deze lijn zeker aan te raden!

 

IMG_2803.JPG

 

De Victoria Secret’s body sprays! Heerlijke geurtjes. De linker is definitely mijn favoriet. De linker heet ‘Midnight Exotics – Sensual Jasmine’ en de rechter heet ‘Midnight Exotics – Deep Berry’.

Beide zijn ze van dezelfde lijn, maar Sensual Jasmine ruikt minder zoet, en inderdaad meer sensueel dan Deep Berry.

Deze body sprays gebruik ik vooral veel op vakantie of als ik een dag naar het strand ga. Zeker een aanrader!
IMG_2801.JPG

 

Ah ja, de Someday parfum van Justin Bieber. Mijn all time favorite en meteen ook mijn favoriete geur van Justin. Zoals je ziet is het potje al helemaal leeg en vandaar dat ik een purse spray gebruik.

Deze geur ruikt héél romantisch en heel anders dan alle geurtjes die ik heb. Ik kan de geur gewoon niet omschrijven, zo lekker. Als je hem een keer tegen komt in een drogisterij moet je hem echt ruiken, het zal je verassen!

Deze parfum doe ik dan ook alleen met speciale gelegenheden op.

IMG_2799.JPG

En aangekomen bij mijn favoriete parfum! Lady Million van Paco Rabanne. Ik heb deze geur al twee keer gehad en hij ruikt gewoon zo lekker.

De geur is een warme, frisse vrouwelijke geur. Hij overheerst niet maar je ruikt hem wel!

Deze geur doe ik meestal in het weekend op. Ik vind hem zó lekker.

 

 

 

 

Dit zijn dus al mijn parfums van dit moment! Op mijn verlanglijstje staat de geur Daisy van Marc Jacobs, dus misschien dat ik die hier binnenkort aan toe kan voegen.

Wat is jullie favoriete geur?

-CARMEN
2

5 thoughts on “Mijn parfum-stash!

Geef een reactie

