11 dingen die zeker in je ‘nood-kit’ moeten zitten!

Noodkit 01

Hoi!

Vandaag laat ik jullie de 11 dingetjes zien die ik ALTIJD meeneem, waar ik ook naar toe ga. Het is eigenlijk mijn ‘nood-kit’ want hier zitten de producten en hulpmiddeltjes in als bijvoorbeeld mijn make-up is uitgelopen of ik een scheur in mijn nagel heb. Wil je weten wat ik hier allemaal in heb zitten? Lees dan snel verder!

 

Dit zijn alle dingetjes die ik meeneem als ik dus ergens naartoe ga. Ik heb ze mee voor het geval dat er iets gebeurd. (Bijvoorbeeld een scheur in mijn nagel of hele droge lippen) Dit past allemaal precies in het toilettasje dat ik er voor gebruik. Ik hoop dat je hier wat inspiratie uit haalt.

Noodkit 02

Als allereerst is een tasje natuurlijk wel handig om het allemaal in te doen. Je kunt het natuurlijk ook los in je (school)tas stoppen maar dan is de kans dat je het kwijtraakt een stuk groter.

Noodkit 03

  • Wenkbrauwgel -> ik vind het prettig dat mijn wenkbrauwen goed zitten dus dit komt zeker goed van pas!
  • Highlighter pen -> Als ik bijvoorbeeld door de regen heb gefietst is vaak mijn oogschaduw uitgelopen of er helemaal afgegaan. Ik vind het dan alsnog prettig om er nog een beetje opgemaakt uit te zien!
  • Lipstick -> Vaak blijft lipstick niet de hele dag zitten. Neem daarom je favoriete lipstick of de kleur die je die dag draagt mee om hem tussendoor bij te werken!
  • Concealer -> Stel je bent door de regen gefietst en je mascara/oogschaduw is uitgelopen, dan kun je dat altijd nog een beetje bijwerken met concealer.

Noodkit 04

  • Lippenbalsem ->Altijd handig als je erg droge lippen hebt.
  • Handcrème -> Dit vind ik altijd fijn om bij me te hebben, ik heb vaak last van droge handen dus ik gebruik dit erg vaak!

Noodkit 05

  • Desinfecteer gel -> Vooral heel fijn als je veel met het openbaar vervoer reist!
  • Parfum (mini/tester) -> Om op te frissen nadat ik heb gefietst of op andere momenten van de dag.

Noodkit 06.png

  • Haarelastiekjes en schuifspeldjes -> Altijd handig!
  • Nagelknipper -> Voor als ik een scheurtje in mijn nagel heb, je weet maar nooit wanneer dit van pas komt!
  • Spiegeltje -> Om te kijken of alles nog goed zit en om je make-up bij te werken.

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je zelf ook een ‘nood-kit’ samen gaat stellen!

Fijne week!

Liefs, Anne

2

3 thoughts on “11 dingen die zeker in je ‘nood-kit’ moeten zitten!

Geef een reactie

