Van 10 tot 1! (TAG)

nike, pink, and iphone afbeelding
Het is weer zondag, en ondanks de drukke weken rondom de examens heb ik toch nog tijd kunnen vinden om een blogpost te maken! Vandaag zal ik een tag doen: van 10 tot 1.
Het idee van deze tag kwam van Chantelle, en het leek me een leuk idee om deze tag ook te doen. (Klik op haar naam om haar blog te bekijken!)


10 dingen over mijzelf
1.) Ik zing. Altijd. Overal. Maakt niet uit waar. Op de fiets, in de bus, o-ver-al.
2.) Als ik niet durf te zingen dan playback ik. Ook erg leuk.
3.) Mijn konijn en ik zijn niet te scheiden.
4.) Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Oeps.
5.) Ik vind jongens aantrekkelijk als ze muzikaal zijn en calvin klein-onderbroeken dragen.
6.) En ja, ik geef om merken. Not scared to admit it. Dit betekent niet dat merkloze kleding niet mooi vind! Merkkleding kan soms ook de plank aardig mis slaan.
7.) Ik houd ervan om CSI te kijken (of andere horror-films), maar moet erna altijd iets vrolijks kijken, anders blijf ik de rest van de dag/nacht op mijn hoede.
8.) Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten. (SHOCK) Altijd als er een KFC in de buurt is, zit er een Mac Donalds naast. Die gele saus met zwarte stipjes, I’m lovin’ it. Moet er dan ook altijd heen.
9.) Als ik heel zenuwachtig ben kan ik zo een hele dag niets eten. En daar blijf ik dan een week na de tijd nog last van houden. (Hoe dan?)
10.) Ik geniet van de natuur om me heen. Kan ik soms wel uren naar kijken.

couple, love, and Calvin Klein afbeelding
9 dingen die ik leuk vind
1.) Justin Bieber
2.) Muziek
3.) Brandende kaarsjes
4.) Marshmallows braden(?) bij een kampvuur
5.) Spontane mensen
6.) Concerten
7.) Uitgaan
8.) Dromen
9.) Door steden lopen in het donker/beautynights met vriendinnen (foei Carmen, dat zijn er 10)

justin bieber, justin, and justinbieber afbeelding
8 dingen die ik niet leuk vind
1.) Mensen met vooroordelen
2.) Discriminatie
3.) De douche droog maken na het douchen
4.) Na 4 uur niet op mijn telefoon te hebben gekeken 0 berichten hebben
5.) Of juist 300 berichten, in een groepsapp waar je nooit in praat
6.) Niet in slaap kunnen komen terwijl je heel moe bent
7.) Discussies waarin je weet dat je fout zit. Shit.
8.) Als het gaat regenen vlak nadat ik mijn make-up heb gedaan, en ik er dan ook nog eens 40 minuten doorheen moet fietsen. Ja, dan zie ik er ook als een verzopen kat uit als ik eenmaal op school ben.

rain afbeelding
7 plekken waar ik graag kom
1.) Bed
2.) Amsterdam
3.) Enschede
4.) Strand
5.) Café/Bar Celona (in Enschede)
6.) Plekken waar pooltafels staan
7.) Ibiza


6 manieren om mijn hart te winnen
1.) ‘slaap lekker’ of ‘goedemorgen’-appjes
2.) Knuffelen
3.) Eerlijkheid
4.) Verassingen
5.) Flirten
6.) Echte gesprekken met me voeren

love, couple, and hug afbeelding
5 plekken waar ik nog heen wil
1.) Bali
2.) Verenigde Staten
3.) Disneyland
4.) Marokko
5.) Een verlaten fabriek/huis. Maar niet alleen. Met een hele groep, midden in de nacht. Weet alleen nog niet of ik het ook werkelijk durf, haha

house, dark, and old afbeelding
4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
1.) Justin Bieber
2.) Mijn gezin
3.) Mijn echte vriendinnen
4.) Muziek

IMG_0495.PNG
3 van mijn lievelingsliedjes
1.) One Dance – Drake (dit is waarschijnlijk een tijdelijke fav)
2.) Stereo Kids – The Plastics (een all time fave! En m’n favo video-clip omfg)
3.) Yellow Raincoat – Justin Bieber (ook een all time fave! Damn, ik heb zoveel leuke liedjes. 3 is veel te weinig!)


2 wensen
1.) Een heel weekend naar Pinkpop of een hele week naar Burning Man gaan! (Ja, hieronder is het terrein van het Burning Man festival!!!)
2.) Een geweldige studenten tijd beleven

1 woord
Geniet. Het belangrijkste in je leven. Geniet van alles om je heen. Zoals Bob Marley ooit eens zei (en meteen ook mijn levensmotto): ”In your life you have some trouble, but when you worry you make it double.”

Als je dit allemaal hebt gelezen: congrats. Ik was op de helft waarschijnlijk gestopt, haha.

Waar wil jij altijd al naartoe?

2
-CARMEN

3 thoughts on “Van 10 tot 1! (TAG)

Geef een reactie

