Onze 5 meestgelezen blogposts!

005  Naamloos

Carmen en ik bloggen nu al een tijdje en sindsdien hebben ook veel mensen onze blog bezocht en artikelen van ons gelezen. Vandaag leek het me leuk om jullie de 5 meestgelezen blogposts te laten zien!

1.

Op nummer één staat een blogpost van Carmen. Of eigenlijk zelfs een vlog die ze heeft gemaakt. In deze vlog ging Carmen naar en Beliebermeeting. Het was de allereerste keer dat wij een video maakten en het werd ook het meest gelezen artikel!

Hier is de link naar het artikel: Onze allereerste vlog!

2.

Naamloos

Op de tweede plaats staat wéér een blogpost van Carmen! Hierin geeft ze tips om de maand februari te overleven. Heb je hem nog niet gezien, neem dan zeker snel een kijkje!

Hier is de link naar het artikel: How to survive: FEBRUARY!

3.

AA1

Op nummer 3 staat een blogpost van mij. Hierin vertel ik over haar favoriete make-upproducten van dat moment. Je moet zeker even de moeite nemen om te kijken.

Hier is de link naar het artikel: Mijn favoriete make-upproducten van dit moment!

4.

005

Dan de blogpost met de haarinspiratie. Deze staat op de vierde plek en is ook gemaakt door mij. Hierin laat ik zien welke leuke kapsels je kunt maken voor de lente. Heb je nog wat haarinspiratie nodig, neem dan zeker een kijkje!

Hier is de link naar het artikel: Haarinspiratie!

5.

iphone, case, and phone afbeelding

Tot slot op nummer 5 staat het artikel met de 5 dingen die leuker zijn dan je telefoon. Hier geeft Carmen je ideeën wat je kunt doen naast met je telefoon bezig zijn!

Hier is de link naar het artikel: 5 dingen die leuker zijn dan…

Heb je nog niet gezien waarom het de laatste zo rustig is op onze blog? Lees dan even deze BELANGRIJKE MEDEDELING! die we jullie gaven.

Wat is het favoriete artikel dat jullie hebben gelezen tot nu toe op onze blog?

Fijne week!

Liefs, Anne en Carmen

2

 

 

 

 

Geef een reactie

