Mijn favoriete liedjes van dit moment!

Music

Vandaag laat ik jullie zien naar welke liedjes ik op het moment het meest luister! De zomer komt er weer aan en dat betekent dat ik altijd andere ‘soort’ liedjes leuker vind om te luisteren. Benieuwd welke dit zijn? Kijk dan snel verder!

 

  • Work from Home – Fifth Harmony ft. Ty Dolla $ign

    Want deze is zo catchy! #girlpower

  • Can’t Stop The Feeling! – Justin Timberlake

    So just dance, dance, dance!

  • Cheap Thrills – Sia ft. Sean Paul

    Ik denk dat ik fan ben van Sia, haar liedjes zijn steengoed!

  • CAKE BY THE OCEAN – dnce

    Weer zo’n lekker zomers nummertje.

  • If I Were Sorry – Frans

    Om nog even in de songfestival sfeer te blijven

  • Am I Wrong – Nico & Vinz

    Wat mij betreft het aller leukste liedje voor in de zomer!

  • Hymn For The Weekend – Coldplay ft. Beyoncé

    Ik was nooit zo’n fan van Coldplay maar dit liedje is LEUK

  • Sound Of Silence – Dami Im

    Nog eentje van het songfestival, wat een nummer!

  • Girls Like – Tinie Tempah ft. Zara Larsson

    Ik vind Zara Larsson zó leuk!

  • Raging – Kygo ft. Kodaline

    Dit liedje wordt vaak op de radio gedraaid en ik word er zo vrolijk van! 🙂

  • One Last Time – Ariana Grande

    Ik hou van Ariana!!

  • Hold Up – Beyoncé

    Dit lied is zó fijn om te luisteren en die clip, YOU GO GIRL! (Helaas is de clip alleen op Tidal te zien, dus niet op YouTube)

 

Wat is jouw favoriete nummer op het moment?

Liefs, Anne

2

 

 

 

Geef een reactie

