Een dag uit het leven van…

IMG_3226.JPG

Carmen! Yes, vandaag gaan we het hebben over mijn woensdag, gisteren dus. Gisteren was voor mij een saaie dag, omdat ik thuis bleef, maar het werd uiteindelijk toch nog leuk! Lees je met me mee?

 

 

Mijn ochtend begon toen ik om 10 uur wakker werd. Na een ontbijt begon ik met Fluffy’s hok schoonmaken en heb ik de planten achter huis water gegeven omdat het de afgelopen zo warm was! Hieronder zie je een foto van lieve Fluf.

IMG_1805

Na het hok schoonmaken nam ik een uitgebreide douche en douchte ik mezelf met mijn Rituals in de geur ”Happy Buddha – sweet orange en cedar”. Deze ruikt zo lekker!

Daarna ben ik een beetje gaan chillen en heb ik mezelf niet echt nuttig gemaakt. Rond 4 uur gingen we richting de dierenarts met Fluf omdat hij nog een inenting moest hebben. Mijn lieve schat was helemaal bang en trilde helemaal, maar gelukkig was het snel gedaan en konden we weer naar huis toe! Hier een foto van mij met Fluf bij de dierenarts.

IMG_3216

Thuis maakte ik het eten klaar en pakte ik mijn tas in om naar het werk te gaan. Ik moest die avond namelijk werken bij bar Celona, en rond half 7 ging ik met de bus naar Enschede. Eenmaal aangekomen belde ik na anderhalf uur Audrey. Ik was namelijk vrij! Audrey zou eraan komen en ondertussen zat ik met mijn collega’s op het terras en heb ik een héérlijk ijsje gehad.

IMG_3205IMG_3217

Toen Audrey er was zijn we met haar en twee collega’s, Laetitia en Britt, naar een poolbar gegaan. Hier hebben we een uurtje gepoold en wat gedronken. Jorn, een vriend van me, kwam ook nog even langs. Toen het half twaalf was zijn we richting het station gelopen op naar huis!

Ik heb dus uiteindelijk een super leuke dag gehad. Hoe was jou dag?

-CARMEN
2

One thought on “Een dag uit het leven van…

Geef een reactie

