Tip: Spray on Zonnebrand!

Zonspray 05
Ik wil graag even een leuke tip aan jullie geven wat te maken heeft met zonnebrandcrème. Zonnebrandcrème over je hele lichaam smeren is niet altijd even leuk. Het is veel werk én je moet ook nog minimaal een half uur wachten om in de zon te gaan zitten. Ook zijn veel zonnebrandcrèmes niet waterbestendig. Ik heb hier een leuke oplossing voor gevonden!

 

Namelijk: Spray on Zonnebrand!

Zonspray 01       Zonspray 03

Ik heb hier een zonnespray van de DM, een drogisterij in Duitsland. Ik heb er een met factor 30, maar er zijn verschillende factoren te koop, ook in Nederlandse drogisterijen.

Bijvoorbeeld van GarnierKruidvat, BiodermalLancaster of Biotherm.

Zonspray 04

Deze zonnespray is meer een soort van mist die uit de sprayflacon komt. De flacon is een beetje vergelijkbaar met een flacon van deodorant. Als het eenmaal op je lichaam zit, voelt het meer als een soort van olie. Je moet het niet verwarren met de sprayflesjes waar je een iets dikkere textuur uitkrijgt.

Voor mij werkt dit super goed en is het super gemakkelijk en snel aan te brengen!

Liefs, Anne

2

One thought on “Tip: Spray on Zonnebrand!

Geef een reactie

