15 dingen die niemand vraagt (TAG)

Hoi!

Vandaag een blogpost van mij, Anne, omdat Carmen het erg druk had! Ik ga wat vragen beantwoorden in een zogenoemde TAG. Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik ben erg benieuwd hoe jullie dit vinden! Veel leesplezier ♥

Ik heb deze tag gevonden op de blog: Dammi’s Ding!

 1 Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Als ik een kledingkast mét deuren had die op mijn kamer stond dan zou ik ze dicht doen!

 2 Neem je van die mini flesjes shampoo mee uit hotels?

Jazeker.

 3 Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee, ik vraag me af waarom je dit zou doen??

 4 Gebruik je to-do lijstjes?

Als ik een drukke week heb of iets dan maak ik wel een planning met to-do lijstjes voor elke dag (bekijk in deze blogpost hoe ik dat doe). Ik vind het alleen moeilijk om me eraan te houden!

Planning 03

 

5 Heb je sproeten?

Nee, die heb ik niet.

6 Heb je ooit in de bosjes geplast?

Haha, waarschijnlijk wel toen ik een kind was.

7 Hoe groot is je bed?

Erg groot, ik heb volgens mij een 1,5 persoonsbed, als je dat nog zo noemt. Hij is groter dan een eenpersoonsbed en kleiner dan een tweepersoonsbed!

8 Ben je lui?

Ik heb zo mijn luie momenten..

 9 Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Ja, haha. Ik heb mijn zonnewering op mijn slaapkamer ervoor waardoor mijn kamer erg donker is. Nu moet ik midden op de dag mijn lampen aan doen. 😦

10.Kauw je op potloden en pennen?

Nee, dat vind ik zó onhygiënisch!

11.Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, maar ik wilde het altijd wel graag!

 12 Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Ja, soms. Als er niets op tv is dan kijk ik liever tekenfilms dan voetbal.

13 Tel je de treden als je de trap oploopt?

Vaak haha, ik denk dat dat mijn tik is 🙂

14 Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Eigenlijk niet, nee.

15 Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Ik heb dat laatst nog moeten leren voor mijn autotheorie maar ik zou het nu niet meer weten!

Ik hoop dat je het leuk vond om meer over mij te weten te komen! Ga jij deze vragen ook beantwoorden? 🙂

Liefs, Anne

2

One thought on “15 dingen die niemand vraagt (TAG)

Geef een reactie

