Music Monday #1

Muziek is iets waar ik veel mee bezig ben, en vandaar dat ik ook dit concept ben begonnen. Zo kan ik mijn favoriete muziek met jullie delen. Iedere week zal er op de maandag een artikel verschijnen waarin ik over mijn favoriete lied van de desbetreffende week zal praten!

Het liedje waar ik deze week over ga praten is het lied Pocahontas van Ronnie Flex. De videoclip kun je hieronder bekijken!

Vorige week vrijdag ben ik naar Ronnie Flex & friends geweest. Pocahontas luisterde ik voor dit concert ook wel eens af en toe, maar toen ik tijdens het concert dit liedje hoorde, kreeg het een soort magische vibe. Echt vet!

Ik vind de melodie en de beat zo chill. Heb hier deze week echt veel te veel naar geluisterd. Echt een aanrader als je van Nederlandse rapmuziek houdt!

Wat vind jij van dit lied?

-CARMEN
2

One thought on “Music Monday #1

Geef een reactie

