Top 5 merken

Zoals ik wel eens in eerdere blogposts heb gezegd houd ik van merken. En hoe leuk is het om mijn 5 favoriete merken met jullie te delen?


Mijn 5 favoriete merken, van make-up tot kleding.

5. Red Bull
Yep, het Red Bull drankje. Tevens mijn favoriete drankje, alhoewel ik het niet vaak drink.

4. Kenzo
Kenzo is een merk dat ik nog niet erg lang ken, maar na een tijdje te hebben gekeken naar de kleding en stijl, ben ik eruit: I luvvvvv Kenzo!

3. MAC
MAC… Ik vind je zo vet, maar heb nog nooit een enkel product van jullie getest. Ik ben een typisch geval van ‘omg het ziet er cool uit en iedereen zegt dat het goed is dus het zal vast wel zo zijn’, helaas. De vibe die MAC uitstraalt en hoe de producten eruit zien (very classy) zorgt ervoor dat ik er verliefd op ben geworden. Hun lipstick heb ik wel eens getest en ik vond hem ontzettend fijn, dus een MAC-lipstick staat ook zeker op mijn wishlist.

2. Apple
Aaaaah, Apple. Zeker een van mijn favoriete merken. Ik heb zelf een iPod en een iPhone 4, en binnenkort mag ik de Macbook ook aan mijn collectie toevoegen. Ik wil nooit meer iets anders dan Apple. Het ziet er ontzettend mooi uit maar het werkt ook nog eens heel fijn!

1. Calvin Klein
En ja hoor, Calvin Klein staat toch echt wel op mijn nummer 1. Niet alleen hun lingerie, ook de kleding en de tassen, gewoon alles. LOVE IT.

Dit was het alweer! Wat is jullie favoriete merk?

-CARMEN
2

One thought on “Top 5 merken

Geef een reactie

