De leukste zomer make-uptutorials!

Ook in de zomer is het natuurlijk leuk om wat make-up te dragen, maar als het heel warm is wil je ook weer niet té veel op je gezicht hebben. Ik laat jullie wat make-uptutorials zien waaruit ik inspiratie voor mijn make-uplooks voor deze zomer haal.

Dit is een heel subtiele make-uplook voor wanneer je toch graag iets op je gezicht wilt op een warme dag. Ik vind dit zelf een hele leuke look om te dragen!

Deze tutorial is van Tanya Cheban.

Dan deze look van Zoella, GE-WEL-DIG. Ik houd zelf heel erg van die ‘warme’ make-uplooks met de nadruk op de kleur goud. Alleen draag ik zelf vaak rozige make-uplooks maar wat kan ik genieten van deze tutorial!

Deze tutorial is van Zoella.

Voor  mij is dit dé ultimate make-uplook op het moment. Ik moet eerlijk zeggen, mijn make-uproutine ziet er op dit moment ook ongeveer zo uit. Vooral de lipkleur vind ik geweldig!

Deze tutorial is van Allana Davison.

Ik vind deze make-uplook weer iets heftiger maar wel súper mooi! Ik zou deze dragen als ik een feestje of iets dergelijks heb. Sowieso op een dag dat het niet zo super warm is!

Deze tutorial is van LustreLux.

Tot slot een tutorial van een Nederlandse Youtuber (eindelijk!!). Ik vind dit wel weer een leuke tutorial en zéker geschikt voor een hele warme zomerdag!

Deze tutorial is van MissLipgloss.

Ik hoop dat jullie ook wat inspiratie op hebben gedaan voor een zomerse make-uplook!

Liefs, Anne

2

2 thoughts on “De leukste zomer make-uptutorials!

  1. De 1e make-up look ga ik proberen te maken! Dit is echt leuk! Alleen de lippen doe ik met een huidskleurige lipstick of lipgloss (nude, alleen ik weet niet of ik het goed schrijf) 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

