Music Monday #2

Muziek is iets waar ik veel mee bezig ben, en vandaar dat ik ook dit concept ben begonnen. Zo kan ik mijn favoriete muziek met jullie delen. Iedere week zal er op de maandag een artikel verschijnen waarin ik over mijn favoriete lied van de desbetreffende week zal praten

Het liedje van de Music Monday van vandaag is… *tromgeroffel* Dakterras van Swifty.

Dit lied is zo relaxt. Ik zie mezelf al op een dakterras zitten, de zon die schijnt, dit liedje op de achtergrond. Ik snap niet dat dit nog geen grote zomerse hit is!

Ik vind dit liedje echt een must voor in je zomerse afspeellijst op Spotify. Wat vind jij van dit lied?

-CARMEN
2

4 thoughts on “Music Monday #2

Geef een reactie

