Beautyproducten die mijn leven hebben veranderd

Vandaag leek het me leuk om over beauty te praten! Ik ben zelf echt een beauty-noob en leer iedere dag weer dingen bij door youtubefilmpjes te kijken of zelf dingen uit te zoeken. Mijn meest handige producten en tips zal ik hier voor jullie op een rijtje zetten!

Het eerste product waar ik niet zonder kan is het tea tree water van Lush. Het product is perfect om je huid mee schoon te maken en je fris te laten voelen. Ik gebruik deze vaak in de ochtend, als mijn huid een beetje vettig aanvoelt en ik wel een boost kan gebruiken.
IMAG0014

Het volgende product dat ik ga benoemen is voor mijn nagels. Ikzelf vind matte nagellak heel erg mooi, maar matte nagellak zelf is moeilijker te vinden dan glanzende nagellak. Toen kwam de hema met dit geweldige idee: een matte topcoat! Ik moet ondertussen een nieuw potje aanschaffen omdat hij leeg is. 😦

Er is ook een lifehack die mijn leven op een positieve manier heeft veranderd. Van mezelf heb ik lange wimpers, maar omdat ze vooruit staan zie je dit niet goed. Het blijkt dat als je je wimperkruller warm maakt (met een föhn) en hiermee dan je wimpers krult, dit de hele dag blijft zitten. Dit heb ik uit geprobeerd en ja hoor, het werkte! Door deze lifehack blijven mijn wimpers de hele dag mooi gekruld. Pas wel op dat je je wimperkruller niet te heet laat worden!

Het laatste product waar ik op dit moment niet zonder kan is het catrice absolute nude eyeshadow palette. Dit komt omdat ik dit palette niet alleen als oogschaduw gebruik, maar ook als wenkbrauwpoeder en zelfs als highlighter!
IMAG0015

IMAG0019IMAG0020.jpg

De kleur helemaal links gebruik ik als highlighter en hij is perfect! Goede pigment en een mooie glans. Ondertussen heb ik wel een nieuwe highlighter maar die bewaar ik voor vakantie, dus dit is een mooi alternatief!
De twee kleuren helemaal rechts gebruik ik voor mijn wenkbrauwen. Met de tweede kleur van rechts vul ik ze in en met de kleur helemaal rechts maak ik de randjes scherper.
Voor de rest gebruik ik het ook gewoon als oogschaduw palette.

Wat is een product of lifehack waar jullie niet meer zonder kunnen?

-CARMEN
2

One thought on “Beautyproducten die mijn leven hebben veranderd

Geef een reactie

