25 food vragen (TAG)

 

 

In mijn zoektocht naar een leuke tag om in te vullen kwam ik deze tag over eten tegen. Aangezien ik het de laatste tijd erg leuk vind om vragen over mijzelf te beantwoorden, heb ik deze food-gerelateerde tag voor jullie ingevuld.

 

 

 

 

Wat is je favoriete ontbijt?

Ik vind het zelf lekker om te ontbijten met een wit zacht bolletje met kipfilet of chocolade hagelslag erop. Verder vind ik op zondagochtend croissantjes uit de oven ook erg lekker!

Hoe drink je je koffie?

Ik drink het liefst cappuccino, hierin zit dus al veel melk en ik heb er het liefst ook nog wat suiker in.

Wat zit er op je lievelingsbroodje?

Ik vind broodjes zó lekker om te eten! Thuis vind ik een broodje met kipfilet of een gebakken ei het lekkerst. Als ik ergens ga lunchen vind ik een broodje met roomkaas, filet american of zalm erg lekker!

Food 01

Soep of salade?

Ik moet zeggen dat ik beide niet zo vaak eet. Maar als ik moet kiezen ga ik toch voor soep.

Wat is je favoriete kookboek?

Ik lees serieus nooit kookboeken! Ik kook zelf ook niet zo vaak maar als ik een recept zoek, kijk ik altijd even op internet.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?

Ik ga dan toch voor nooit meer hartig omdat ik een hele grote zoetekauw ben!

Welke keuken (land) is je favoriet?

Meerdere, ik houd erg van Italiaans eten, maar ook van Chinees/Japans!

Food 02

Wat is je favo foodfilm?

Ik kan géén enkele foodfilm herinneren die ik ooit heb gezien!

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?

Ik vind de laatste tijd Chocolate Chip Cookies van de Albert Heijn zó lekker. En van die oranje meloen, ik weet zo niet hoe die heet!

Wie is je grootste inspiratiebron?

Ik haal kookinspiratie vooral van die korte facebook- of instagramfilmpjes. Daar maken ze zulke lekkere en originele dingen!

Thuis koken of uit eten gaan?

Hoewel ik thuis koken vaak heel leuk en lekker vind, ga ik toch het liefste naar een sushirestaurant!

High end of Low profile?

Ik kan echt genieten van de McDonald’s (low profile) maar af en toe ergens sushi eten (high end) is ook geweldig!

Wat is je lievelings restaurant?

Blue Sakura in Enschede!

Boodschappen doe ik bij…

Als ik boodschappen doe, ga ik naar de Jumbo of de Albert Heijn!

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is…

Dan ga ik toch voor Sushi met Mango en Zalm!

Wat is je favo cocktail?

Die heb ik niet.

Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?

George, want ik vind Nespresso koffie errug lekker!

Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?

Eieren! Ik vind eieren zó lekker. Het liefst ’s middags een gebakken eitje op brood! Verder zijn peper en zout ook hele handige kruiden. Je maakt elk gerecht hier lekkerder mee!

Mijn favo snack is…

Chocolate Chip Cookies, Sultana’s en Meloen!

Wat zit er op jouw pizza?

Ik heb het liefst een pizza met tomatensaus, kaas en ham! (Dus een pizza prosciutto)

Wat lust je echt niet?

Ik lust eigenlijk heel veel niet. Ik lust geen steak, zilveruitjes, rode bieten, donkerbruin brood, peren, ontbijtkoek met gekke smaakjes, melk… Nou ja, wat lust ik eigenlijk wel? 🙂

Mijn favoriete foodblog is…

Ik vind foodblogs niet leuk om te lezen. Ik kijk liever korte filmpjes waarin ze leuke, aparte gerechten maken!

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is..

Ik vind het toch wel een gek idee om krab te eten. Telkens als ik krab zie, dan denk ik terug aan die beesten zelf. Ook vind ik de textuur verschrikkelijk!

Wat staat er op je food bucket list?

Ik zou heel graag een keer naar een echte, leuke sapbar willen waar ze allerlei sapjes hebben en waar je ook lekker fruit kunt eten. Ik heb helaas nog niet zoiets gevonden maar ik zie wel vaak foto’s hiervan op instagram!

Ik kan niet leven zonder…

Chocola, sushi en eieren!

Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en ik zie je snel weer!

Liefs, Anne

2

2 thoughts on “25 food vragen (TAG)

Geef een reactie

