Mijn vakantie naar Ibiza

Afgelopen weken ben ik 9 dagen op vakantie naar Ibiza geweest! Ik heb hier de beste tijd van mijn leven gehad en het leek me leuk om jullie een beetje mee terug te nemen via verschillende foto’s die ik daar heb gemaakt!

 

Deze foto is gemaakt in het vliegtuig op weg naar Ibiza. Ik ging samen met mijn moeder (in het midden) en Sabine (een vriendin van mijn moeder, links). We hadden er erg veel zin in!

Aangekomen in het hotel kregen we onze kamer te zien. Mam en Sabine hadden hun eigen hotelkamer en ik had er eentje voor mezelf. Heel fijn! Op de foto’s hierboven zie je mijn uitzicht, wat echt prachtig was. Als ik uitging met vrienden die ik heb gemaakt in het hotel, moesten we helemaal langs de boulevard lopen die je op de foto’s ziet. Hier deed je zeker wel 25 tot 30 minuten over, maar het was altijd heel gezellig dus dat had je niet eens door.


Deze twee foto’s zijn van mijn eerste avond uitgaan! Hier zie je mij samen met Jantine. We hebben elkaar in het hotel ontmoet en helaas moest ze de dag erna alweer naar huis. Toch hebben we het heel leuk gehad!


Op deze foto zie je de bodypaint die ik de eerste avond dat ik uit ben geweest heb laten zetten. Het is een kers, het typische teken van Ibiza en van een van de bekendste clubs hier, Pacha.


Deze foto’s zijn gemaakt in Ibiza Stad. De eerste twee foto’s zijn samen met mam en de laatste foto is samen met Sabine.


De foto’s hierboven zijn ook allemaal gemaakt in Ibiza Stad. Ibiza Stad is een hele mooie stad met prachtige plekken. De mensen zijn erg vriendelijk en het is er heel relaxed.

Op zondag gingen we met de boot naar Benniras. Benniras is een strand op Ibiza waar heel veel hippies wonen. Op zondag komen ze allemaal samen en gaan ze een hele avond drummen, echt heel erg vet! Bij de hippies hier moet je echt denken aan back to basic. Letterlijk. Ze wonen in een soort grot met amper voorzieningen, zorgen voor hun eigen eten en drinken, etc. Heel bijzonder om te zien.


Vooral op de tweede foto kun je de hippies zien. Ze zitten hier op het verhoginkje. Een ervan heeft een jambé in zijn hand.

Een foto van de zonsondergang op Benniras. Wat wel heel erg jammer is is dat het echt omgetoverd is tot een toeristenattractie.

Toen het donker werd begon het pas echt leuk te worden op Benniras! Er kwamen vuurshows, maar ook kwam er zang bij de drums. De meeste toeristen gingen weg en de bevolking van Ibiza zelf kwam tevoorschijn.


Die dag erna zijn we naar de zonsondergang bij Mambo geweest. Mambo is een van de bekendste plekken op Ibiza en staat erom bekend dat de zonsondergang hier het mooist is.

Wat erg gebruikelijk is op Ibiza is dat iedereen de zonsondergang aftelt en begint te klappen en te juichen als de zon onder is. Daarna begint het feest pas echt. Bij het café Mambo en omgeving had je dan ook de mogelijkheid om hier uit te gaan!

Screenshot_2016-07-31-16-30-00.pngOok lag ik veel aan het zwembad bij ons hotel. Op ons bedje lag als ware een ‘matras’ waardoor het echt hemels was om hierop te gaan liggen zonnen! Op de onderste foto zie je een van mijn outfits voor aan het zwembad. Mijn badpak met een broekje van de h&m.

Screenshot_2016-07-31-16-28-25
Het eten in Ibiza is net allemaal iets anders dan in Nederland, en dat vind ik totaal niet erg! Maar na het uitgaan vind ik het stiekem toch wel erg lekker om gewoon wat van de KFC te halen. Ook hebben we weleens kebab en pizza gesnackt na het uitgaan.

Dit zijn twee foto’s van tijdens en na het uitgaan. Op de eerste foto ben ik uit geweest samen met Angie en Tina, en  op de foto eronder hadden de jongens en ik honger na het uitgaan en hebben we wat gegeten bij een kebabzaak. Heel erg gezellig!


Dit is een foto genomen op mijn laatste dag. Ik was verdrietig om weg te gaan, maar focuste me vooral op het feit dat ik daar toen nog was. Ook heb ik nog een lekker geurtje gekocht!


Deze twee foto’s zijn van mijn allerlaatste nacht uitgaan samen met Chloë. We hebben het ontzettend gezellig gehad en veel gekletst!

Dit waren een aantal foto’s die ik daar heb gemaakt! Ik heb nog zoveel meer gedaan. Zo ben ik bijvoorbeeld nog op de wipe-out baan geweest samen met een vriend (foto van de wipe-out baan zie je op de foto’s van het uitzicht van mijn hotelkamer!) en ook ben ik nog wezen shoppen in San Antonio (wel in de avond want overdag is het veel te warm om te shoppen!). Deze vakantie is dus zeker geslaagd en ik heb de tijd van mijn leven gehad. Kan dan ook nog steeds niet geloven dat ik weer terug in Nederland ben.. 😦

Zijn jullie nog op vakantie geweest of gaan jullie nog? Let me know!

-CARMEN
2

 

 

2 thoughts on “Mijn vakantie naar Ibiza

Geef een reactie

