You and Make-up (TAG)

sleek 02

Ik had weer eens zin om een ‘tag’ in te vullen en vandaag is het deze geworden: de You and Make-up tag! Ik kwam deze tegen op deze blog en het lijkt me erg leuk om even in te vullen! Kijk je mee? 

Laten we beginnen!

1. Welke foundation gebruik je?

Op het moment gebruik ik de skin hydrating foundation van Etos. Ik vind hem heel erg fijn alleen is hij iets te doenker voor mij, ik werd helaas verkeerd geadviseerd. 😦

2. En welke concealer?

Ik wissel er 2 af: de liquid camouflage concealer van Catrice en de HD photogenic concealer van NYX.

Make-up Tag 01

3. Weet je je ondertoon?

Ik moet eerlijk bekennen, ik heb geen flauw idee wat mijn ondertoon is. Ik denk dat hij roze is, maar ik weet het dus niet zeker.

4. Wat vind je van nepwimpers?

Nepwimper staan andere mensen altijd zó mooi maar ik kan het zelf dus totaal niet aanbrengen. Het gaat bij mij altijd fout en als ze er op zitten, vind ik het niet fijn. Ik draag dus zelf nooit nepwimpers.

5. Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?

Ja, hiervan ben ik op de hoogte maar ik doe het zelf niet. Meestal heb ik wat duurdere mascara’s en ik vind het zo zonde om het na 3 maanden al weg te gooien als de mascara nog prima werkt!

6. Welke mascara gebruik je?

Ook hiervan gebruik ik er 2, die ik afwissel: de Volume Vertige mascara van Yves Rocher en de Volume Elixir van Yves Rocher!

Make-up Tag 02

7. Sephora of MAC?

Ik ben, helaas, nog nooit in een Sephora winkel geweest dus ik ga voor MAC. Alhoewel Sephora wel hele mooie make-upmerken heeft!

8. Heb je een MAC-Pro kaart?

Nee, die heb ik niet.

9. Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?

Ik gebruik voor mijn foundation en concealer altijd een beautyblender. Voor de rest gebruik ik kwasten om de make-up flawless aan te brengen. En om mijn wimpers te krullen gebruik ik een wimperkruller!

13

10. Gebruik je een primer voor je oogleden?

Ja, ik heb toch wel het gevoel dat de oogschaduw langer blijft zitten als ik dit voor de tijd aanbreng.

11. Wat is je favoriete oogschaduw?

Mijn favoriete oogschaduwkleur zal ligt roze met glitters of kopperkleurig met glitters zijn. Deze kleuren zitten in het Naked 3 palette van Urban Decay en daarom gebruik ik deze ook erg vaak!

12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?

Ik gebruik het liefst oogpotlood, maar deze doe ik in mijn water lijn of onder mijn oog. Niet met zwart maar met een nude kleur of een felle kleur. Ik vind dit net wat leuker staan dan een heftige eyeliner op de bovenkant van je ooglid!

Eyeliner 01

13. Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?

Niet zo vaak, gelukkig.

14.Wat vind je van losse oogschaduws?

Ik vind ze irritant, ik gebruik liever een oogschaduw die in een palette zit. Anders zit je telkens te slepen met verschillende oogschaduws.

15. Gebruik je minerale make-up?

Nee!

16. Wat is je favoriete lipstick?

Ik vind de kleur Speak Louder van MAC op dit moment geweldig!

Make-up Tag 03

17. Wat is je favoriete blush?

De Multi Color blush van Catrice in de kleur Strawberry Frappucino. (Die naam is ook zo leuk!)

18. Koop je make-up op ebay?

Nee, ik vind het fijner om de make-up eerst te zien voordat ik het koop.

19. Hou je van ‘Drugstore Make-up’?

Ja, vaak zijn deze merken en de producten hiervan geweldig. En het is lekker cheap!

Make-up tag 04.png

20. Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?

Ja, maar tot nu toe heb ik alles geleerd via make-up tutorials op YouTube!

21. Noem een make-up misdaad die je haat.

Wenkbrauwen té dun geëpileerd en bijgetekend of de lippen te groot gemaakt met lipliner/lipstick.

22. Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?

Ik vind naturel kleuren erg mooi maar als ik er zin in heb voeg ik vaak een kleurtje toe aan mijn natuurlijke look.

23. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?

Heel veel beroemdheden hebben de laatste tijd hele mooie make-up! Vooral Ariana Grande is altijd on fleek en Selena Gomez trouwens ook!

24. Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?

Mascara of lippenbalsem zonder kleur.

25. Kan je het huis uit zonder make-up?

Ja, maar liever niet.

26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?

Op sommige dagen wat meer dan andere.

Make-up Tag 05.png

27. Wat vind jij het beste make-upmerk?

NYX denk ik. Het is vrij betaalbaar en heeft een goede kwaliteit! Maar er zijn heel veel goede merken dus ik kan eigenlijk niet kiezen!

28. Wat vind je van make-up?

Geweldig. Ik vind het erg leuk om er mee te spelen en verschillende looks mee te maken!

Draag jij vaak make-up? 🙂

Liefs, Anne

2

2 thoughts on “You and Make-up (TAG)

Geef een reactie

