Weekendje Den Haag ♥

 

Hoi,

Dit weekend ben ik samen met mijn gezin naar Den Haag geweest. Hier heb ik een aantal leuke dingen gedaan die ik graag met jullie wil delen. Kijk je met me mee?

 

 

 

 

Zaterdag

Zaterdagmorgen gingen we weg naar Den Haag. Het zou normaal ongeveer 2,5 uur duren, maar vanwege de file hebben we er wat langer over gedaan. Ook hebben we onderweg nog in het zonnetje geluncht! Rond een uur of 3 kwamen we aan in ons hotel, dat midden in Den Haag lag. Deze dag was het mooi weer dus we hebben lekker op een terrasje gezeten. ’s Avonds hebben we lekker sushi gegeten. Dit was dichtbij ons hotel dus we konden er lopend naartoe!

Hierboven zie je een foto van de super lekkere sushi. (Ja, ik heb deze foto op snapchat gemaakt! :’) )

Zondag

Zondagochtend hebben we ontbeten aan het strand in Scheveningen. Ik had wentelteefjes besteld en ze waren zó lekker. Na dit ontbijt hebben we nog een stukje verder langs het strand gelopen en hebben we lekker cappuccino met een stuk taart gehad!

DH 01.png  

Helaas was het deze dag wat slechter weer. ‘ s Middags heb ik met mijn zusje geshopt in Den Haag, want daar zijn de winkels óók op zondag geopend. (YAY!) Ik heb helaas niets leuks gevonden om te kopen, maar we hebben wel lekker geluncht bij Bagels & Beans.

Ik had een overheerlijke bagel met gerookte kip, avocado, pijnboompitjes, pesto en sla. Mijn zusje had een bagel met roomboter. Mmmmm…

’s Avonds zijn we uiteten geweest in ‘het strijkijzer‘. Volgens de taxichauffeur het hoogste gebouw in Den Haag. We aten dan ook in een restaurant op de 42e verdieping!

  

Op de bovenste foto’s zie je ‘het strijkijzer’ gebouw en mijn heerlijke vegetarische risotto!

  

En natuurlijk nog wat foto’s van het uitzicht!

Maandag

Op maandag hebben mijn zusje en ik ons een beetje verslapen, het bed ligt ook zó lekker! We wilden graag naar de Haagsche Markt. Eenmaal daar aangekomen, bleek het niet zoals we hadden gedacht en zijn we al snel met de tram naar het Centraal Station gegaan. Daar hebben we, om 13.30 uur, ontbeten. We moesten natuurlijk ook nog even langs de Starbucks voor koffie voordat we met de tram naar Scheveningen gingen.

DH 03.png   DH 02.png

Helaas was het deze dag ook niet heel mooi weer…

’s Avonds zijn we uiteten geweest in Kijkduin. Hier bleken heel veel zeldzame Pokémon te zitten voor het spelletje Pokémon Go dus het was er erg druk op de Boulevard!

Dinsdag

Alweer de laatste dag! 😦 We hadden besloten om naar de Markthal in Rotterdam te gaan, want we hadden er veel positieve dingen over gehoord. En wat was dit leuk! De Markthal is een hele grote ruimte waarin allerlei standjes zijn waar ze eten verkopen. Ze verkopen hier van alles: stroopwafels, frietjes, pasta, sushi, vis, gebak en nog véél meer.

Donuts

Aardbei met witte chocola

Noodles met kip en groente

En toen gingen we helaas al weer naar huis. Ik heb het heel erg leuk gehad in Den Haag. Ik vind Den Haag een hele gezellige en mooie stad en alle winkels die ik leuk vind zitten hier. Zeker een stad om vaker eens naar toe te gaan!

Wat is jouw lievelingsstad om naar toe te gaan?

Liefs, Anne

2

 

Geef een reactie

