Netflix #2

Hoi!

Sinds kort heb ik Netflix en ik moet zeggen, ik ben verslaafd!!! Er staan zó veel leuke series en films op! Het lijkt me leuk om af en toe eens te vertellen over de serie of film die ik heb gekeken en wat ik er van vind. Benieuwd welke serie of film ik vandaag ga behandelen? Lees snel verder!

Vandaag ga ik het hebben over een film die ik laatst met Carmen heb gezien. Ik wilde deze film al een tijdje zien en toen Carmen laatst langskwam greep ik mijn kans. Het gaat over de film Mono. Mono is de Engelse naam voor de ziekte van Pfeiffer.

Ik moet zeggen, ik heb altijd moeite met het begin van films. De ene keer meer dan de andere keer. En bij deze film vond ik het heel erg moeilijk om het te snappen op het begin. Toen ik de film eenmaal begon te snappen, vond ik veel stukjes wel grappig. Alleen ik vond het verhaal van de film niet echt sterk.

Een echte samenvatting kon ik niet vinden, de film is niet heel erg bekend. Er staat wel een hele kleine samenvatting op Netflix zelf.

Netflix: “Wanneer de coolste kinderen van Highland Park High de ziekte van Pfeiffer krijgen, nemen de buitenbeentjes het over en willen ze hun populariteit niet meer opgeven.”

Netflix 01.png

Ik kan je deze film wel aanraden als je van komedies houdt, maar geweldig vond ik hem niet. Misschien een keer leuk om te kijken als je écht niets anders te doen hebt! 🙂

Dit is de tweede blogpost in deze netflix serie. Ben je benieuwd naar de eerste? Klik dan hier.

Welke films/series heb jij de laatste tijd gekeken die je mij kunt aanraden?

Liefs, Anne

2

Geef een reactie

