5 dingen die je nooit in mijn tas zult vinden

Vandaag is het zondag en dat betekent weer een post! Het is alweer even geleden dat ik een artikel heb geplaatst en vandaar ben ik ook extra excited om er een te schrijven. Ik ga het met jullie hebben over 5 dingen die je nooit meer in mijn tas zult vinden (0mdat ik het niet nodig vind of omdat ik het altijd vergeet). Lees je mee?

3U5A4363.jpg

  1. Poedersuiker
    Basterdsuiker
    This may sound weird, maar poedersuiker zul je nooit meer in mijn tas vinden. Het was een doordeweekse middag en na school moest ik van mijn moeder poedersuiker halen voor over de pannenkoeken die we in de avond zouden eten. Je raad het al: op de terugweg naar huis knapte de poedersuiker in mijn rugzak en, om alles nog net even erger te maken, regende het ook nog, waardoor letterlijk alles plakte. Ik ben een uur bezig geweest om dat weer schoon te maken!
  2. 3 flesjes met frisdrank
    frisdrank_3.jpg
    Ik ben iemand die het altijd de normaalste zaak van de wereld vond om 3 flesjes drinken, 2 pakken koekjes, 3 verschillende soorten kauwgum en een reep chocola mee te nemen in je tas. Met als gevolg dat ik hem nog amper dicht kon ritsen. Nu is dat wel anders geworden! Meestal vind je in mijn tas niet meer dan een flesje water, een muesli reep en een doosje met smints.
  3. 30 tampons
    Wat misschien nu wel langzaamaan duidelijk begint te worden is dat ik van alles altijd extreem veel meenam. 3 tampons zijn ook genoeg, Carmen. Face it.
  4. Mijn dag-routine make-up
    Make-up tag 04
    Nee, het is ook niet nodig om al je make-up mee te nemen. De enige geldige reden om dat te doen is als je 3 kwartier door een zware onweersbui heen moet fietsen. Of als je een date hebt met die leuke jongen!
  5. Een pen
    Geloof me, ik heb altijd papier bij me: een agenda, een notitieboekje.. Maar een pen, ho maar. Op de een of andere manier vergeet ik die toch altijd! Niet erg handig…

Waar herken jij je in? En wat zul je nooit in jou tas vinden?

-CARMEN

Geef een reactie

