Music Monday #4

Hoi, vandaag vertel ik jullie welk liedje ik het meest heb geluisterd de afgelopen week. Ik moet zeggen dat ik heel veel muziek heb geluisterd de afgelopen week dus het was even moeilijk om te kiezen welk liedje mijn favoriet is. Ben je nieuwsgierig? Lees dan even mee!
 

Carmen heeft al eerder precies uitgelegd wat deze Music Monday precies inhoudt. Hier is de link naar die allereerste blogpost van haar!

Mijn favoriete liedje van de afgelopen week is Messin’ Around van Pitbull en Enrique Iglesias. Hieronder zie je de videoclip die bij dit liedje hoort.

Dit liedje viel me laatst op toen ik in de auto zat met mijn moeder. Zij vertelde me dat ze het een leuk liedje vond en daar was ik het wel mee eens. De afgelopen week was dit liedje vaak op de radio en heb ik hem zelf ook vaak geluisterd.

Ik vind het een heel leuk zomers liedje en hij blijft ook lekker hangen! Het helpt natuurlijk ook dat het steeds beter weer wordt. Dan kun je lekker in de zon dit liedje luisteren. 🙂

Wat is jouw favoriete liedje van de afgelopen week?

Liefs, Anne

2

Geef een reactie

