Mijn mening over nepnagels

Sinds 3/4 weken gebruik ik nepnagels en vandaag ga ik mijn mening met jullie delen! Benieuwd? Lees dan snel verder.

IMG_3780.JPG

Het begon allemaal toen ik bij de primark stond. Ik had van verschillende mensen al gehoord dat de nepnagels daar heel goed en mooi zijn, dus besloot ik om zelf ook een pakje te halen, met de bedoeling dat ik ze op mijn vakantie naar Ibiza op zou doen. De nagels hebben me 1,50 euro gekost.

Na 5 dagen op Ibiza besloot ik om de nagels uit te proberen. Op de foto hieronder heb je een kleine sneak peek van de nagels, een echte duidelijke foto heb ik niet genomen. Het aanbrengen van de nagels ging erg makkelijk, ik was er hooguit tien minuten mee bezig. Eerst veilde ik de bovenkant van mijn eigen nagel, zodat de oppervlakte ruwer zou zijn en de nepnagel beter zou hechten. Met de toegevoegde lijm heb ik de nagels een voor een opgeplakt en toen het opgedroogd was kon ik er weer tegenaan.

13767326_1141611232552059_2010225749685644002_o

In totaal heb ik de nagels een week opgehad, waarin ik ondertussen wel af en toe een nagel moest verwisselen. Dit kwam voornamelijk omdat ik heel veel in het water bezig was en ook mee deed aan waterpolo, waardoor de nagels soms bogen. Voor de rest waren ze erg stevig en ben ik verliefd op hoe ze op mijn nagels stonden. Zo elegant!

Wat wel een groot nadeel is van nepnagels, niet alleen deze maar eigenlijk alle nepnagels, is dat als je ze af doet je hele nagels als ware ‘kapot’ zijn. De bovenste laag van mijn nagels zijn helemaal beschadigd en dit laten herstellen heeft zeker wel een maand tijd nodig. Mede door deze reden zal ik minder snel weer overstappen naar mijn natuurlijke nagels en dus doorgaan met het dragen van nepnagels.

IMG_3780
Dit zijn de nepnagels die ik momenteel op mijn nagels draag, dit zijn de kortere versie. Deze vind ik zelf fijner om in het dagelijkse leven (tijdens mijn werk in de horeca vooral) te dragen.

Al met al ben ik heel tevreden over de nagels van de primark, om daar even op terug te komen. Ze zijn goedkoop, gaan minstens een week mee (doordat er in de verpakkingen met de lange nagels 24 in zitten, en in de verpakkingen met de kortere nagels er 32 in zitten) en ze zitten stevig op je nagels. Ook ziet het er super classy uit. Zeker een aanrader dus!

Wat vind jij van deze nepnagels en van nepnagels in het algemeen?

-CARMEN

 

Geef een reactie

