Rugzakken wishlist

Omdat ik voor mijn studie een nieuwe schooltas nodig heb ben ik de afgelopen dagen helemaal in de tassen wereld gedoken. Ik heb een aantal super mooie (en betaalbare!) tassen gevonden. Kijk je met me mee?image3xxl

De eerste website waar ik eens goed op heb gekeken was asos.com. Deze website heeft echt ontzettend mooie tassen! Hier mijn faves op een rijtje. Let op: dit zijn vooral ‘safe’ tassen, je zult hiermee (bijna) altijd goed zitten.

Asos.com
image3xxl
Deze tas heb je ook al in het begin gezien. Ik vind het een erg strak en stoer model. Het witte leer is makkelijk schoon te houden en naast dat hij stoer is vind ik hem tegelijkertijd ook erg classy. Ik zit er nog steeds over na te denken om deze tas te halen! Deze tas kost €33,33

image3xxl-2Deze tas vind ik ook erg mooi! Vooral omdat deze minder rond en meer vierkant is, daar hou ik wel van. Ik twijfel dan ook erg tussen de witte tas hierboven en de zwarte. Deze tas kost €40,00

image3xxl-3.jpgJa, deze is ook erg mooi! Hier zie je het vierkante model nog meer naar voren komen. De reden dat ik deze niet kocht was omdat de hoogte er niet bij staat en ik niet weet hoe ik mijn laptop hier veilig in kan vervoeren. Deze tas kost €33,33

De volgende site waar ik eens goed op ging kijken was lightinthebox.com. Hier zal ik dan ook mijn favoriete tassen van lightinthebox.com met jullie delen. Deze tassen zijn (voornamelijk) iets minder safe door bijvoorbeeld een andere kleur of een leuke print.

Lightinthebox.com
dojqef1468577983802.jpg
Ja, deze LV (namaak) tas is mijn schatje. Deze tas wou ik halen. Ik stond op het punt om hem aan te schaffen totdat een vriendin van me wees op eventuele extra kosten doordat de douane hem tegen kan houden en dat ik waarschijnlijk invoerrechten moet betalen, omdat het vanuit China komt. En in het ergste geval zou dat betekenen dat ik €60 extra zou moeten betalen! De tas zelf kost €39,19 en invoerrechten moet je betalen vanaf €21,00. Nu heb ik dezelfde tas ook al op ioffer.com gevonden voor €27,00, maar ik heb geen idee van waar die dan wordt verzonden. Daar ga ik dus nog achter aan!
Deze tas is een LV namaak tas, en zelf ben ik daar normaal echt niet van, maar ik vind hem zo mooi en om de LV tas zelf te kopen vind ik net iets te prijzig.. (rond de €1650,00)

cisihk1455789539898
Deze tas is ook zo mooi! Helaas is hij te klein en past mijn laptop er niet in, anders was er een kans geweest dat ik deze aan ging schaffen! Hij kost €19,59

xyecbd1460006250598
Met deze tas heb ik hetzelfde probleem: mijn laptop past er niet in. En dat is toch echt wel nodig, want mijn laptop moet ik iedere dag meenemen voor aantekeningen. Deze tas kost €19,59

dmdceb1460376092650bxzwaa1460376094493Deze tassen zijn ook erg leuk! In totaal zijn ze in 5 verschillende kleuren te verkrijgen. Maar wéér hetzelfde probleem: te klein. Deze tas kost €27,43

gvhgih1458817151777.jpg
I LOVE THIS BAG. Hij is echt zo mooi! Maar weer te klein. Misschien dat ik een van deze tassen nog wel haal voor in the daily life, het zijn namelijk wel echte eye catchers. Deze tas kost €19,59

Ook heb ik nog een mooie adidas tas gezien waar ik over zit te twijfelen om die aan te schaffen, maar die is online niet te verkrijgen. De tas zelf is zwart met bordeauxrode accenten. Het merk ‘adidas’ staat klein en subtiel op de voorkant van de tas.

Een andere tas, die ik zo zou halen als hij weer verkrijgbaar is, is die van eastpak.
eabab3eb489bb4f8b591e829670e9b2beastpak-padded-pak-r-opgrade-beige-35
Dit is de tas die ik eigenlijk het liefste wil, maar overal is hij uitverkocht. Hij is er nog wel in het zwart maar ik vind wit veel mooier. Deze kost €59,99

Dit was het dan alweer! Welke tas vond jij het mooist, en welke tas gebruik jij voor school?

-CARMEN
2

One thought on “Rugzakken wishlist

Geef een reactie

